| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Skinnrens https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=27589 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Chevychase [ Søn 18. Mar 2018 19:53 ] |
| Innleggets emne: | Skinnrens |
Finnes det noe god lurium for å få skinnsetene rene og matte igjen? Hva bruker dere? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 19. Mar 2018 08:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Skinnrens |
Vanlig såpevann, svamp, tørke godt og behandle med Leathercare |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|