AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Varmeapparat register på Ford Econoline 1995
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=26706
Side 1 av 1

Forfatter:  kjetil [ Fre 13. Nov 2015 16:51 ]
Innleggets emne:  Varmeapparat register på Ford Econoline 1995

Hei
Er de noen som har skiftet eller demontert varmeapparat register på denne type bil ? Har sett litt etter i front og ser der er 2 slanger som går vider til rør som går over mot venstre side,men fra selve registeret ser de ut til å vere noen koblinger som for meg ser ut til å ikkje vere mulig å trekke inn i kupen med slangene på.Noen som har tips eller bilde da eg ikkje har klart å finne noe på nett.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/