| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Varmeapparat register på Ford Econoline 1995 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=26706 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | kjetil [ Fre 13. Nov 2015 16:51 ] |
| Innleggets emne: | Varmeapparat register på Ford Econoline 1995 |
Hei Er de noen som har skiftet eller demontert varmeapparat register på denne type bil ? Har sett litt etter i front og ser der er 2 slanger som går vider til rør som går over mot venstre side,men fra selve registeret ser de ut til å vere noen koblinger som for meg ser ut til å ikkje vere mulig å trekke inn i kupen med slangene på.Noen som har tips eller bilde da eg ikkje har klart å finne noe på nett. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|