| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Chevrolet caprice 79 full size taket er ødelagt https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=26437 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | karolinejohansen [ Man 29. Jun 2015 01:52 ] |
| Innleggets emne: | Chevrolet caprice 79 full size taket er ødelagt |
Hei hei kjøpt meg bil i dag Sent fra min D5803 via Tapatalk |
|
| Forfatter: | Chevy63 [ Man 29. Jun 2015 08:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevrolet caprice 79 full size taket er ødelagt |
Hvis du ser nederst på side seks i denne tråden så får du noen tips til hvordan du tar ned taket. Samme prinsipp på alle b og g-body fra den tida. viewtopic.php?f=3&t=15024&start=75 Taket er garantert knekt av i hjørner foran, det er flere måter å reparere det på. Jeg kjøpte trekk da jeg var i USA, og tok med hjem. Det er mulig å få tak i her i landet nå, tror jeg. Plate må du få tak i brukt, Phoenix US Cars, eller delebil. Lydisolering i tak legges evt. på nytt. Du sier ingenting om det er en stv. sedan eller coupe'. Forskjellige måter å få ut taket på. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|