AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ekstrasete til Chevrolet Bel Air 1964, stasjonsvogn
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=26051
Side 1 av 1

Forfatter:  Belair1964 [ Fre 20. Feb 2015 22:58 ]
Innleggets emne:  Ekstrasete til Chevrolet Bel Air 1964, stasjonsvogn

Er det noen som kjenner til ekstrasetet som man kan ha i bagasjerommet på en Chevrolet Bel Air 1964, stasjonsvogn?
Jeg ønsker å kjøpe dette, om det ikke blir for dyrt.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/