AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

låsing seterygg
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=25877
Side 1 av 1

Forfatter:  moparstuff [ Fre 26. Des 2014 15:24 ]
Innleggets emne:  låsing seterygg

Når kom chevrolet med låsing av seteryggen?

Forfatter:  AW-100 [ Lør 27. Des 2014 00:19 ]
Innleggets emne:  Re: låsing seterygg

Mopar kom i 1967 i allefall, er vel i samme tidsrommet for Cheva.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/