| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| låsing seterygg https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=25877 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | moparstuff [ Fre 26. Des 2014 15:24 ] |
| Innleggets emne: | låsing seterygg |
Når kom chevrolet med låsing av seteryggen? |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Lør 27. Des 2014 00:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: låsing seterygg |
Mopar kom i 1967 i allefall, er vel i samme tidsrommet for Cheva. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|