| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Oppfrisking av corvette c3 seter https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=25756 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Vette73 [ Fre 21. Nov 2014 22:23 ] |
| Innleggets emne: | Oppfrisking av corvette c3 seter |
Hallo! Regner med at setene i min 73 corvette er vinyl og ikke skinn, di er hele men mangler en del sortfarge.Finnes det middel for å få frisket opp litt pigmenter? Noen som har peiling? |
|
| Forfatter: | Vette73 [ Søn 23. Nov 2014 12:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Ingen som har peiling,,?( frister å peise på med skokrem |
|
| Forfatter: | Vette73 [ Søn 23. Nov 2014 18:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Da har jeg bestillt Vinyllakk fra Bradleys..... Dette skal prøves, blir det ikke bra får jeg kjøpe nye seter... |
|
| Forfatter: | T-7 [ Søn 23. Nov 2014 19:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Trenger vel ikke nye seter, får jo kjøpe bare trekkene |
|
| Forfatter: | Vette73 [ Man 01. Des 2014 20:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Da er jobben utført.. Ble sinnsykt bra, men brukte hele boxen på 400 ml og da kunne jeg godt hatt en liten skvett til... |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Man 01. Des 2014 20:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Sent from my iPad using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Vette73 [ Man 01. Des 2014 23:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Hvordan i svarte legger jeg ut bilder da?? |
|
| Forfatter: | Vette73 [ Man 01. Des 2014 23:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | BigDooley [ Tir 02. Des 2014 09:02 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Dette er jo skinnseter ser jeg (IKKE vinyl), da er det enklere for deg å få de fine, står endel om det her på forumet (søk det). Du må rense de med løsemidler for å fjerne den gamle fargen, og påføre ny slitesterk overflate, og senere behandle de med mykgjørende midler. Les om det på forumet. Slik du har gjort det nå, er vel ikke helt den korrekte fremgangsmåten, selv om det ser greit ut på bildet. Du får håpe at skinnet ikke har tatt skade av vinyllakken, at det begynner å sprekke i skinnet (skinnet blir hardt og stivt) Om du skulle vurdere å selge dem senere, gi meg beskjed, er på jakt etter slike seter om de er hele i mekanismen. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Tir 02. Des 2014 09:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Så veldig bra ut på bilde da... ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Vette73 [ Tir 02. Des 2014 11:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Hvis det er skinn så har jeg bomma litt,, men vasket di i rødsprit og lakket ivei,, får vel prøve og smøre di med ett og anet da.. Men det ser greit ut Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | BigDooley [ Tir 02. Des 2014 11:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Vette73 skrev: Hvis det er skinn så har jeg bomma litt,, men vasket di i rødsprit og lakket ivei,, får vel prøve og smøre di med ett og anet da.. Men det ser greit ut Sent from my iPhone using Tapatalk ja, det er skinn og du må smøre skinn innimellom med egnet middel for at det skal holde seg over tid. les dette: viewtopic.php?f=59&t=1530&hilit=skinn&start=390 |
|
| Forfatter: | Vette73 [ Tir 02. Des 2014 13:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfrisking av corvette c3 seter |
Jo skjønner det men nå har jeg peisa di full med vinyl lakk... Håper d går greit jeg, blir jo ikke akkurat hardt brukt Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|