AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Reparasjon av sprekker i vinylsete
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=25602
Side 1 av 1

Forfatter:  IAS [ Man 06. Okt 2014 04:41 ]
Innleggets emne:  Reparasjon av sprekker i vinylsete

Mulig dette emnet har vært oppe før, men prøver likevel. Har noen sprekker i førersetet på min Mustang. Disse er i vinyl og sprukket litt i sømmen noen steder. Har sett at noen bruker Permatex, noen som har erfaring med dette?
Tar mer enn gjerne imot tips på hvordan jeg skal få fikset dette på best mulig måte.

Forfatter:  StianL [ Tir 07. Okt 2014 12:07 ]
Innleggets emne:  Re: Reparasjon av sprekker i vinylsete

Hei,

jeg har nye vinyl setetrekk stil salgs, deluxe til 69.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=50768980


Evt. få salmaker til å bytte det som har sprukket.
Jeg fikk sydd helt nytt skinn interiør av en Polsk salmaker her i Porsgrunn, meget bra håndverk.

Vedlegg:
int.jpg
int.jpg [ 95.69 KiB | Vist 3153 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/