| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Oppfriskning av innstrumenter https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=25557 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Karl-Erik [ Ons 24. Sep 2014 18:51 ] |
| Innleggets emne: | Oppfriskning av innstrumenter |
Hei! Har en 2001 modell Tahoe LT. Nettopp kjøpt denne, men er allerede litt lei det orginale innstrumentet. Finnes det noe sted jeg kan få kjøp nye nåler og litt friskere bakgrunn? Har leita Ebay opp å ned, finner upgrade kit til 03mod å oppover. Men ikke til dette innstrumentet som går fra 99-02. |
|
| Forfatter: | Danielm [ Ons 24. Sep 2014 20:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfriskning av innstrumenter |
er ganske dårlig med slikt. i usa har dem vært slik at dem holder seg for det meste til stock. |
|
| Forfatter: | Karl-Erik [ Ons 24. Sep 2014 23:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfriskning av innstrumenter |
Okei... Ser at fra 03 å opp så er det mye å få tak i. Får lete vidre |
|
| Forfatter: | doey [ Ons 24. Sep 2014 23:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfriskning av innstrumenter |
Finnes da escalade instrument panel og oppdrive til din også? |
|
| Forfatter: | Mussepigg [ Tor 25. Sep 2014 00:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppfriskning av innstrumenter |
Det enkleste er å bytte til led pærer f.eks. blå - ellers har http://www.carid.com/ mye til Tahoe. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|