| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Tips om hvor orginalt sete trekk kjøpes til 1967 mod Ford? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=24468 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | neloh1980 [ Søn 16. Feb 2014 18:47 ] |
| Innleggets emne: | Tips om hvor orginalt sete trekk kjøpes til 1967 mod Ford? |
Har hørt at orginalt setetrekk (som skal syes på) kan kjøpes i Statene.. Noen som har noen tips om hvor..? Skal ha til en Ford Falcon 1967, er kun til frambenken, da baksetene er veldig bra , derfor unødvendig å kjøpe alt nytt om det kan skaffes det orginale... |
|
| Forfatter: | tobias1954 [ Søn 16. Feb 2014 19:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tips om hvor orginalt sete trekk kjøpes til 1967 mod For |
Du kan jo prøve hos Mac's: http://macsautoparts.com/campaign_searc ... 0&start=12 |
|
| Forfatter: | T-7 [ Man 17. Feb 2014 18:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tips om hvor orginalt sete trekk kjøpes til 1967 mod For |
AutKrafters har kansje også til Falcon. Syes på ? er du sikker, som regel blir trekkene festet med ringer (hog Rings) som blir montert med spesiell tang |
|
| Forfatter: | inderdal1993 [ Fre 29. Aug 2014 08:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tips om hvor orginalt sete trekk kjøpes til 1967 mod For |
Kan også prøve dearbornclassics.com |
|
| Forfatter: | grogei [ Fre 29. Aug 2014 09:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tips om hvor orginalt sete trekk kjøpes til 1967 mod For |
www.falconparts.com har det meste du trenger til bilen du finner dem også på facebook vist du er der |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|