| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bilstol/bilsete https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=24194 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dewille [ Man 06. Jan 2014 14:33 ] |
| Innleggets emne: | Bilstol/bilsete |
| Forfatter: | grogei [ Man 06. Jan 2014 14:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
Norge eller hele verden? Finn.no allegro.pl Ebay.com summitracing mange mange flere. er det noen spesielle du er ute etter |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 07. Jan 2014 11:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
Hvilken bil er det til? |
|
| Forfatter: | dewille [ Tir 07. Jan 2014 15:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
Hei, det er til en 67 Camaro, ønsker litt bedre seter foran med sidestøtte |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 07. Jan 2014 17:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
http://www.corbeau.com/ |
|
| Forfatter: | Olav [ Lør 11. Jan 2014 19:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
Pro car passer bra i disse bilene. Problemet er ofte at disse universal setene blir for høye i sitteputa. Her er en link:http://www.pro-touring.com/threads/103417-pro-car-seats-in-67-camaro |
|
| Forfatter: | grogei [ Lør 11. Jan 2014 20:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
http://allegro.pl/bmw-e36-m-pakiet-tour ... 70916.html for noen 1000 lapper for man trekt om slike seter med logo og hele pakken. |
|
| Forfatter: | commodore [ Søn 27. Sep 2015 10:50 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete | ||
Hei, endte opp med disse fra Ricks Camaro, passer perfekt til min bil
|
|||
| Forfatter: | cesandberg [ Søn 27. Sep 2015 19:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
Er endel av pro-touring gutta i usa som setter inn BMW E46 M3 cabriolet seter i 67-69 Camaro. Jeg kjøpte meg et komplett sett av disse med front-baksete. Har satt inn forsetene nå i sommer, jeg er 190cm/125kg, er plass til meg i disse setene uten å treffe i taket eller andre interiørdeler. Jeg måtte dog fjerne teppe og støyisolering akkurat der setet ligger an mot gulvplatene. Fordelen med disse er at det er 3punkt seler integrert i seteryggen, samt at de har velkjent BMW Premium sittecomfort. Bakdelen er at de veier 42kg pr stk hvis en kjøper fullelektrisk versjon |
|
| Forfatter: | commodore [ Man 28. Sep 2015 16:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
Hei, nu var det nu sånn at jeg hadde lyst på samme farge/stil som orginalt, kunne kjøpt mange forskjellige stoltyper, men som oftest levert i sort farge, disse er i gullfarget vinyl |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 19. Des 2015 23:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
cesandberg skrev: Er endel av pro-touring gutta i usa som setter inn BMW E46 M3 cabriolet seter i 67-69 Camaro. Jeg kjøpte meg et komplett sett av disse med front-baksete. Har satt inn forsetene nå i sommer, jeg er 190cm/125kg, er plass til meg i disse setene uten å treffe i taket eller andre interiørdeler. Jeg måtte dog fjerne teppe og støyisolering akkurat der setet ligger an mot gulvplatene. Fordelen med disse er at det er 3punkt seler integrert i seteryggen, samt at de har velkjent BMW Premium sittecomfort. Bakdelen er at de veier 42kg pr stk hvis en kjøper fullelektrisk versjon Passer slike over i nyere biler og? Faderen lurte på å sette inn nyere seter i sin 92 firebird.. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Søn 20. Des 2015 13:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bilstol/bilsete |
Jada, så lenge du fabrikkerer setefester bør det passe. ![]() ![]() Her har jeg slike stoler i en liten A-body Barracuda. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|