AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bilstol/bilsete
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=24194
Side 1 av 1

Forfatter:  dewille [ Man 06. Jan 2014 14:33 ]
Innleggets emne:  Bilstol/bilsete

:D Hei, noen som har tips på hvor jeg kan bestille nye seter til bil, når jeg søker på nett så dukker det bare opp stoler til barn???? :?:

Forfatter:  grogei [ Man 06. Jan 2014 14:39 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Norge eller hele verden?

Finn.no
allegro.pl
Ebay.com
summitracing
mange mange flere. er det noen spesielle du er ute etter

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 07. Jan 2014 11:29 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Hvilken bil er det til?

Forfatter:  dewille [ Tir 07. Jan 2014 15:44 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Hei, det er til en 67 Camaro, ønsker litt bedre seter foran med sidestøtte :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 07. Jan 2014 17:27 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

http://www.corbeau.com/

Forfatter:  Olav [ Lør 11. Jan 2014 19:58 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Pro car passer bra i disse bilene. Problemet er ofte at disse universal setene blir for høye i sitteputa.

Her er en link:http://www.pro-touring.com/threads/103417-pro-car-seats-in-67-camaro

Forfatter:  grogei [ Lør 11. Jan 2014 20:03 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

http://allegro.pl/bmw-e36-m-pakiet-tour ... 70916.html

for noen 1000 lapper for man trekt om slike seter med logo og hele pakken.

Forfatter:  commodore [ Søn 27. Sep 2015 10:50 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Hei, endte opp med disse fra Ricks Camaro, passer perfekt til min bil :lol:

Vedlegg:
camaro stol.jpg
camaro stol.jpg [ 39.46 KiB | Vist 16443 ganger ]

Forfatter:  cesandberg [ Søn 27. Sep 2015 19:30 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Er endel av pro-touring gutta i usa som setter inn BMW E46 M3 cabriolet seter i 67-69 Camaro.

Jeg kjøpte meg et komplett sett av disse med front-baksete. Har satt inn forsetene nå i sommer, jeg er 190cm/125kg, er plass til meg i disse setene uten å treffe i taket eller andre interiørdeler. Jeg måtte dog fjerne teppe og støyisolering akkurat der setet ligger an mot gulvplatene.

Fordelen med disse er at det er 3punkt seler integrert i seteryggen, samt at de har velkjent BMW Premium sittecomfort.

Bakdelen er at de veier 42kg pr stk hvis en kjøper fullelektrisk versjon :-) .

Forfatter:  commodore [ Man 28. Sep 2015 16:58 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Hei, nu var det nu sånn at jeg hadde lyst på samme farge/stil som orginalt, kunne kjøpt mange forskjellige stoltyper, men som oftest levert i sort farge, disse er i gullfarget vinyl :D

Forfatter:  The Cowboy [ Lør 19. Des 2015 23:58 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

cesandberg skrev:
Er endel av pro-touring gutta i usa som setter inn BMW E46 M3 cabriolet seter i 67-69 Camaro.

Jeg kjøpte meg et komplett sett av disse med front-baksete. Har satt inn forsetene nå i sommer, jeg er 190cm/125kg, er plass til meg i disse setene uten å treffe i taket eller andre interiørdeler. Jeg måtte dog fjerne teppe og støyisolering akkurat der setet ligger an mot gulvplatene.

Fordelen med disse er at det er 3punkt seler integrert i seteryggen, samt at de har velkjent BMW Premium sittecomfort.

Bakdelen er at de veier 42kg pr stk hvis en kjøper fullelektrisk versjon :-) .


Passer slike over i nyere biler og?
Faderen lurte på å sette inn nyere seter i sin 92 firebird..

Forfatter:  AW-100 [ Søn 20. Des 2015 13:44 ]
Innleggets emne:  Re: Bilstol/bilsete

Jada, så lenge du fabrikkerer setefester bør det passe.
Bilde

Bilde
Her har jeg slike stoler i en liten A-body Barracuda.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/