| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| hvor får kjøpt deksler på dashbord? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=21673 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | meduza18 [ Søn 06. Jan 2013 19:53 ] |
| Innleggets emne: | hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
hej noen som vett hvor man får kjøpt deksler som sitter over cd-spiller/varmesentralen, og ved vifte hålene, forrige eier har trukket dei carbon, og det ser ikkje ut. og ka heter det på engelsk? bile er en oldsmobile cutlass cruiser 1979 stv. |
|
| Forfatter: | bad luck [ Man 07. Jan 2013 00:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
sjekk opgi.com |
|
| Forfatter: | meduza18 [ Man 07. Jan 2013 00:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
nej, der hadde dei ikkje. |
|
| Forfatter: | bad luck [ Man 07. Jan 2013 10:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
hmmm,så at delekatalogen stoppa på 77 mod nå |
|
| Forfatter: | meduza18 [ Man 07. Jan 2013 17:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
ah ok, nei har ikkje sjekka der ennå, vet ikke helt va eg skal søke på. |
|
| Forfatter: | meduza18 [ Man 07. Jan 2013 18:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
se der ja, fant litt på ebay |
|
| Forfatter: | bad luck [ Man 07. Jan 2013 19:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
Bra....
|
|
| Forfatter: | zx9r [ Man 07. Jan 2013 19:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
Det er det som fint med ebay, du finner alltid delen du trenger ned til den minste skruen. Det som ikke finnes der, det eksisterer ikke. Amerikanerne er drevne på delesalg på ebay, nordmenn kaster det heller i søpla, eller bruker finn dot no (der det er lett å bli lurt). |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Man 07. Jan 2013 21:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
Om det er disse platene som ofte har treimitasjon du mener, kalles de "bezel" i USA. Fritt oversatt så betyr dette innramming. Lykteinnsatsene på bilen din, ringen rundt glasset på arbåndsur, osv. alt dette er bezel. Søk biltype samt "bezel" på ebay så kommer det nok opp noe. Men: er de påklistret carbonfolie, skulle jo dette la seg fjerne med å bruke varme, samt å først pirke det løst i et hjørne? Men kan jo hende woodrain som er under originalt blir med også da. |
|
| Forfatter: | meduza18 [ Man 07. Jan 2013 21:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: hvor får kjøpt deksler på dashbord? |
okej , ja er dei eg meina takk takk nei, vill gjerne ha noen "nye" for vifte raden er fjerna og , så det er stort hol rett til cupeen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|