| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| interiør 68 mustang https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=21226 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | grogei [ Søn 28. Okt 2012 09:54 ] |
| Innleggets emne: | interiør 68 mustang |
Vedlegg: phph73kBzAM.jpg [ 86.12 KiB | Vist 6521 ganger ] |
|
| Forfatter: | grogei [ Søn 28. Okt 2012 10:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: interiør 68 mustang |
Setene er ikke akurat fra 1968, nakkestøtte, forlengelse av lårstøtte, masse justeringsmuligheter Vedlegg: phpWWfmMOAM.jpg [ 87.03 KiB | Vist 6520 ganger ] |
|
| Forfatter: | bad luck [ Søn 28. Okt 2012 13:59 ] |
| Innleggets emne: | Re: interiør 68 mustang |
faen dem var flotte
|
|
| Forfatter: | grogei [ Søn 28. Okt 2012 16:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: interiør 68 mustang |
Masse pm hva seter det er dem er hentet fra BMW http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... FOTELE+BMW |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Man 29. Okt 2012 22:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: interiør 68 mustang |
Knallfint! Hva er gjort med baksetet for å tilpasse det i Mustangen? Blir vel noe slikt jeg å gjør. |
|
| Forfatter: | grogei [ Tir 30. Okt 2012 10:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: interiør 68 mustang |
Det er orginale baksetet men man kan nok ganske enkelt ta et annet baksete og putte inn i en amcar bare bygge litt om men fastback fold down er litt spesiell. baksete ryggen er ca 1 cm tykk. så man mister fold down funksjonen, vist man bygger for mye om. |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Tir 30. Okt 2012 18:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: interiør 68 mustang |
Ja, jeg må finne på noe. Baksetet mangla jo i min. Tanken var å kanskje tilpasse ett fra en senere generasjon Camaro. Skal man ha nytt originalbaksete, kostser de skjorta. Det fantes faktisk fold down seat originalt til 69 Camaro også. Tror det er ganske skjelden option. |
|
| Forfatter: | grogei [ Tor 01. Nov 2012 11:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: interiør 68 mustang |
Nitro66 skrev: Ja, jeg må finne på noe. Baksetet mangla jo i min. Tanken var å kanskje tilpasse ett fra en senere generasjon Camaro. Skal man ha nytt originalbaksete, kostser de skjorta. Det fantes faktisk fold down seat originalt til 69 Camaro også. Tror det er ganske skjelden option. Camaro baksete kan fort bli dyrt, jeg ville sett litt på hva som passer ca i bredden høyden for så å tilpasse det i bilen. Tysker/jappse eller franskman er ikke så farlig. det er ingen som ser det under et eget disigntrekk sjekk disse for dem som trenger camaro stoler. jeg får dem lett til Norge for dem som trenger http://allegro.pl/chevrolet-camaro-ss-6 ... 02736.html eller noen mustang stoler http://allegro.pl/ford-mustang-09-fotel ... 99025.html |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|