AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

setebelter i 73 camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=20268
Side 1 av 1

Forfatter:  bad luck [ Tir 03. Jul 2012 13:47 ]
Innleggets emne:  setebelter i 73 camaro

Hei...har akkurat kjøpt meg camaro :D denne ønker jeg og gjøre noe med setebeltene ,dem er ganske tragiske og bruke men det belte som henger i taket :oops: noen som har montert rullebelter i en slik bil...har nyere camaro dette evt Trans Am :?: svar og evt bilder mottas med takk :D

Forfatter:  73camaro [ Tir 03. Jul 2012 15:47 ]
Innleggets emne:  Re: setebelter i 73 camaro

er rullebelter i min 73mod og fungerer utmerket godt

Forfatter:  bad luck [ Tir 03. Jul 2012 15:52 ]
Innleggets emne:  Re: setebelter i 73 camaro

okey :oops: er dette orginale eller ettermontert...har du noe bilder av hvor snella er :?:

Forfatter:  73camaro [ Tir 03. Jul 2012 15:56 ]
Innleggets emne:  Re: setebelter i 73 camaro

snella er bak dørtrekke bak....vet ikke om de er orginalt

har ikke bilder

Forfatter:  bad luck [ Tir 03. Jul 2012 22:40 ]
Innleggets emne:  Re: setebelter i 73 camaro

kunne du ta bilde med mobil og sende til 41764755 [-o<

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/