peter skrev:
Nitro66 skrev:
Høres ut som de bare er ute etter å stikke kjepper i hjula for eieren av Nova'en.
Om Streetracer kan skrive en kvittering på motoren, og det blir "godkjent", kan jo hvem som helst skrive kvittering , f.eks jeg. For å sette det på spissen.
Dette henger ikke på greip.
Spurte han tilsynet om hvor i loven dette står, Streetracer? At man må forevise kvittan?
Første gang jeg har hørt akkurat dette...
Ja men om nu motorn visar sej vara stjålen så har streetracer ett forklaringsproblem till politiet och ja biltilsynet er ett organ som arbetar sammen med politi o har nesten den samma befogenhet som politiet
så biltilsynet kan kreve kvittering på allt som er montert på en bil o husk att før att en kvittering ska vara godkjent enligt lov så ska namn address person nr stå på kvitteringa og i vissa fall krever dom att nr fra id kort ska skrives på kvittot i sverige håller dom igen bil o eier till politi kjem om dom har misstanke på motor eller felger eller vad det nu kan va
Har aldri vært borti krav om at personnummer skal skrives på noen kvittering. Dette er jo et nummer du ikke gir til hvemsomhelst (ref. misbruk).
Kjøper jeg f.eks bildeler på US Autoparts, Mekonomen osv, får de da ikke mitt personnr.
Jeg får derimot en kvittering med varens navn og pris.