| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Polering!!!! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=8317 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Sandy [ Ons 03. Jun 2009 20:50 ] |
| Innleggets emne: | Polering!!!! |
Shiiiipp ohoy... I dag var jeg en tur på Northstar Trading i Fredrikstad... Måtte ha en box til med cherry flake til bilen min. Siden jeg også måtte ha den obigatoriske impulshandelen også så falt valget på en box med polerings middel... Det heter noe så fansy som BLUEMAGIC.... Så jeg rasket meg hjem for å prøve dette vidundermiddelet.. Så første prøvekanin ble oppvask-kummen:) Som de fleste oppvask kummer så bærer også denne preg av at den er brukt. (altså ikke så blank og fin som da den var ny) Jeg gnikket inn dette blå substanset over hele skiten.. JAGGU ble det blankt skal jeg si.. Egentlig skeptisk til polish og slikt... Men må si at dette danket autosol rett ned i søplebøtta... Ser frem til å prøve dette på støtfangerene ja.. Ble blankere enn noen sinne. Gnikket vel ikke mer enn 10 min.. |
|
| Forfatter: | ChevyOle [ Ons 03. Jun 2009 22:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Polering!!!! |
Vis det er så bra må det prøves på alu lastebilfelger... skal litt til å slå autosol, men det kan jo ikke bli for blankt! Holder det lenge å eller er det kortvarig morro??? Er det den som heter BlueMagic Metal Polish Creame? |
|
| Forfatter: | Sandy [ Tor 04. Jun 2009 08:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Polering!!!! |
Det stemmer... Syns den fungerte bedre enn autosol og strahldur.... (sistnevnte var noe jeg prøvde for endel år siden) |
|
| Forfatter: | ChevyOle [ Tor 04. Jun 2009 15:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Polering!!!! |
Veit du om det er flere som forhandler det i Norge eller?? Har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet noe... |
|
| Forfatter: | Sandy [ Tor 04. Jun 2009 22:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Polering!!!! |
Det vet jeg ikke... Aldri hørt om det før jeg var i den butikken:) |
|
| Forfatter: | ChevyOle [ Fre 05. Jun 2009 13:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Polering!!!! |
Er sikkert like greit å kjøpe på ebay, er ikke rare frakten på noe sånt... |
|
| Forfatter: | Sandy [ Fre 05. Jun 2009 15:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Polering!!!! |
SIkkert.. Om du ikke tar kontakt med northstar trading da.. Mulig han sender ut.. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|