AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

lakke hjulbuer?? hvordan??
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=8218
Side 1 av 1

Forfatter:  Amunds_1 [ Tir 26. Mai 2009 21:38 ]
Innleggets emne:  lakke hjulbuer?? hvordan??

altså bilen er blå men skal ha sorte hjulbuer, men når jeg maskerer opp og legger på lakk så får jeg en ganske butt kant, meget liten, men en kant, åssen får jeg dette til og fløshe med det blå altså så ikke det er en ujevnhet da, får å kalle det det ???

framgangsmåte??


Mvh Amunds_1

Forfatter:  ChevyOle [ Man 01. Jun 2009 18:43 ]
Innleggets emne:  Re: lakke hjulbuer?? hvordan??

Er ikke det bare å rubbe over skille da... funka på båten til en kamerat...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/