| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| glippe på Z28 vinge på 78 Camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=8186 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Revell [ Søn 24. Mai 2009 18:07 ] |
| Innleggets emne: | glippe på Z28 vinge på 78 Camaro |
Har en 78 Camaro som jeg holder på med å pusse opp. Men har ett lite problem. Det er en 2-3cm glippe under Vinga bak. Hva kan jeg gjøre med det? Og kan vinga være en Repo? |
|
| Forfatter: | 69 firebird [ Ons 10. Jun 2009 08:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: glippe på Z28 vinge på 78 Camaro |
ska værr heilt like den vingå på z28 så lt utgaven, e nåkk støpt feil ja.. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|