AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

glippe på Z28 vinge på 78 Camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=8186
Side 1 av 1

Forfatter:  Revell [ Søn 24. Mai 2009 18:07 ]
Innleggets emne:  glippe på Z28 vinge på 78 Camaro

Har en 78 Camaro som jeg holder på med å pusse opp. Men har ett lite problem. Det er en 2-3cm glippe under Vinga bak. Hva kan jeg gjøre med det? Og kan vinga være en Repo?

Forfatter:  69 firebird [ Ons 10. Jun 2009 08:42 ]
Innleggets emne:  Re: glippe på Z28 vinge på 78 Camaro

ska værr heilt like den vingå på z28 så lt utgaven, e nåkk støpt feil ja..

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/