AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Camaro front på Firebird?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=7567
Side 1 av 1

Forfatter:  Jonathan [ Ons 01. Apr 2009 18:54 ]
Innleggets emne:  Camaro front på Firebird?

Hei!

Har fått et tilbud på en 1968 Pontiac Firebird, som jeg neste ikke kan avslå, men jeg er ikke så glad i fronten på den.

Er det muligheter for å bytte om til Camaro front på denne?

Mvh, Jonathan

Forfatter:  Roar [ Ons 01. Apr 2009 20:40 ]
Innleggets emne:  Re: Camaro front på Firebird?

det går fint det.

Forfatter:  Jonathan [ Ons 01. Apr 2009 21:51 ]
Innleggets emne:  Re: Camaro front på Firebird?

Bare å kjøpe front å sette på? "bolt on"?

Forfatter:  v8power [ Ons 01. Apr 2009 21:59 ]
Innleggets emne:  Re: Camaro front på Firebird?

Dører, torpedo og radiator support er vel lik. Men om det er lurt når bilen engang skal selges er jo en annen sak.68 RS fronten er fin ellers synes jeg Pontiac frontene er penere. Men smak og behag...

Forfatter:  Jonathan [ Ons 01. Apr 2009 22:09 ]
Innleggets emne:  Re: Camaro front på Firebird?

Tror jeg skjønner, så jeg kan altsa kjøpe front og sette på?
skjermene må byttes?
De passer da også med dørene?

Personlig vil jeg da tro at det kan være et salgstriks, kaster jo ikke gamle fronten. Evt. Kjøper kan da velge Camaro/Firebird?

Forfatter:  v8power [ Ons 01. Apr 2009 23:08 ]
Innleggets emne:  Re: Camaro front på Firebird?

De fleste vil nok grine på nesen når de ser en Firebird med Camaro front, men noen vil jo synes det er kult.

Forfatter:  The Cowboy [ Tor 02. Apr 2009 08:34 ]
Innleggets emne:  Re: Camaro front på Firebird?

Vet bare med meg selv, at jeg hadde gått bak et tre og grint mine tappre tårer av noe slikt!! Ikke at jeg har en slik selv, men har gruelig lyst en vakker dag jeg får råd.. men jeg har ørna på armen og firebird er min ultimate drømme bil!

Ikke vår så kjip å bytt front da.. Den fronten er jo über sexy!! [-o< [-o< [-o< [-o<

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/