| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Fyller https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=7027 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | joben [ Tor 05. Feb 2009 21:02 ] |
| Innleggets emne: | Fyller |
Hvor mange my er "idealtykkelsen" på fyller ? Ser jo på Mustangen min,at det nærmer seg millimeter'n enkelte plasser...! Kan tenkes det er den gamle sprøytesparkelen som er brukt... Men 1000my vil jo gi en vanvittig mengde fyller. Hva er prisen på vannbasert fyller,foresten ? |
|
| Forfatter: | T-7 [ Tor 05. Feb 2009 22:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Fyller |
Vel en kan jo få bra tykkelse på fylleren om en legger mange nok strøk, prisen på vannfortynnbar fyller vil nok variere på hvilket merke du handler. Glasurit har en veldig fin vannfortynnbar fyller, fyller godt, er mild mot underlaget, og veldig lett å jobbe med, funker utmerket som isolering på vanskelige underlag, men det er ikke noe videre utbredt å bruke vannfortynnbar fyller, det er nok den vanlige 2K fylleren som er mest i bruk enda |
|
| Forfatter: | joben [ Tor 05. Feb 2009 22:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Fyller |
Har tenkt endel på Glasurits vannbaserte. Har "ørten" forskjellige lag med ymse greier som delvis reagerte med grunninga, så vannbasert er nok et greit valg for å unngå en enorm slipejobb, og bortkastet fyller... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|