AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

lakkering i garasje?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=6934
Side 1 av 1

Forfatter:  hot-chevy [ Tir 27. Jan 2009 20:06 ]
Innleggets emne:  lakkering i garasje?

har lyst til å lære meg å lakkere på hobbybasis,for å holde bilene mine i orden utvendig også.det er jo blitt fryktelig dyrt på lakkeringsverkstede og med tre amcars på stallen,er det jo greit å kunne litt selv,for å eventuelt lakkere opp et pannser,osv.
men det sies at der er vanskelig å bruke den nye vannbaserte lakken som har tatt over for den gammle løsemiddelbaserte lakken
i en garasje hjemme,grunnet at den ikke tørker i vanlig rommstemperatur.
er det noen med gode tipps, for å få til dette likevel?

Forfatter:  hot-chevy [ Tir 27. Jan 2009 23:04 ]
Innleggets emne:  Re: lakkering i garasje?

hot-chevy skrev:
har lyst til å lære meg å lakkere på hobbybasis,for å holde bilene mine i orden utvendig også.det er jo blitt fryktelig dyrt på lakkeringsverkstede og med tre amcars på stallen,er det jo greit å kunne litt selv,for å eventuelt lakkere opp et pannser,osv.
men det sies at der er vanskelig å bruke den nye vannbaserte lakken som har tatt over for den gammle løsemiddelbaserte lakken
i en garasje hjemme,grunnet at den ikke tørker i vanlig rommstemperatur.
er det noen med gode tipps, for å få til dette likevel?



fant noe om dette lenger ute i evnet om grunning og lakkering,lønner seg å lete litt før man spørr :D

Forfatter:  alfaalfa [ Tir 27. Jan 2009 23:29 ]
Innleggets emne:  Re: lakkering i garasje?

Nermere bestemt her blant annet. :wink:

viewtopic.php?f=27&t=1294

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/