| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| lakkering i garasje? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=6934 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | hot-chevy [ Tir 27. Jan 2009 20:06 ] |
| Innleggets emne: | lakkering i garasje? |
har lyst til å lære meg å lakkere på hobbybasis,for å holde bilene mine i orden utvendig også.det er jo blitt fryktelig dyrt på lakkeringsverkstede og med tre amcars på stallen,er det jo greit å kunne litt selv,for å eventuelt lakkere opp et pannser,osv. men det sies at der er vanskelig å bruke den nye vannbaserte lakken som har tatt over for den gammle løsemiddelbaserte lakken i en garasje hjemme,grunnet at den ikke tørker i vanlig rommstemperatur. er det noen med gode tipps, for å få til dette likevel? |
|
| Forfatter: | hot-chevy [ Tir 27. Jan 2009 23:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: lakkering i garasje? |
hot-chevy skrev: har lyst til å lære meg å lakkere på hobbybasis,for å holde bilene mine i orden utvendig også.det er jo blitt fryktelig dyrt på lakkeringsverkstede og med tre amcars på stallen,er det jo greit å kunne litt selv,for å eventuelt lakkere opp et pannser,osv. men det sies at der er vanskelig å bruke den nye vannbaserte lakken som har tatt over for den gammle løsemiddelbaserte lakken i en garasje hjemme,grunnet at den ikke tørker i vanlig rommstemperatur. er det noen med gode tipps, for å få til dette likevel? fant noe om dette lenger ute i evnet om grunning og lakkering,lønner seg å lete litt før man spørr |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tir 27. Jan 2009 23:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: lakkering i garasje? |
Nermere bestemt her blant annet. viewtopic.php?f=27&t=1294 |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|