hot-chevy skrev:
har lyst til å lære meg å lakkere på hobbybasis,for å holde bilene mine i orden utvendig også.det er jo blitt fryktelig dyrt på lakkeringsverkstede og med tre amcars på stallen,er det jo greit å kunne litt selv,for å eventuelt lakkere opp et pannser,osv.
men det sies at der er vanskelig å bruke den nye vannbaserte lakken som har tatt over for den gammle løsemiddelbaserte lakken
i en garasje hjemme,grunnet at den ikke tørker i vanlig rommstemperatur.
er det noen med gode tipps, for å få til dette likevel?
fant noe om dette lenger ute i evnet om grunning og lakkering,lønner seg å lete litt før man spørr
