| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Reparasjon av urethane? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=27853 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | hot-chevy [ Søn 27. Jan 2019 00:58 ] |
| Innleggets emne: | Reparasjon av urethane? |
Hei. På min 81 camaro er fronten laget av urethane og trenger noe reparasjon noen plasser. Lurer da på om det finnes noe 2k lim som kan brukes til dette formålet og eventuelt grunning som sitter på sånn type plast. |
|
| Forfatter: | AmCarKar [ Lør 16. Feb 2019 12:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reparasjon av urethane? |
Hei, jeg har kjøpt dette til samme bruk. De er på vei i posten. Vet ikke om dette er optimalt men er en del videoer der de limer/kaldsveiser en del ting. Kan eventuelt oppdatere deg når jeg har prøvd ![]() ![]() Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk |
|
| Forfatter: | hot-chevy [ Tir 26. Feb 2019 23:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reparasjon av urethane? |
Hei.Takk for svar.Håper det fungerer det du har bestilt.Selv prøver jeg nå plastsparkel med plastgrunning i bunn,så får jeg se hvordan det fungerer.Fikk tak i plastgrunning som skal hefte på vanskelige underlag. |
|
| Forfatter: | AmCarKar [ Lør 16. Mar 2019 03:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reparasjon av urethane? |
Hold meg oppdatert på hvordan det funker Legger bilde så fort jeg har prøvd. Angriper sikkert neste uke ![]() Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 26. Jun 2020 19:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reparasjon av urethane? |
Q bond er vel noe av det beste jeg har testet. Legg på pulver. og drypp på aktivator. 10 sekunder senere kan du begynne å pusse. Bruker det en del på jobben |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|