| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Smart repair av støtfanger https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=27509 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Borger___ [ Man 02. Okt 2017 18:47 ] |
| Innleggets emne: | Smart repair av støtfanger |
Skaden: http://prntscr.com/gsd85j I og med at bilen er noen år gammel og skaden blir veldig dyr å reparere på verksted (de mener fanger må av pga. skaden er så tett på dysen osv.), tenkte jeg å se på muligheten å gjøre dette selv siden jeg ikke har behov for at dette blir 100%. Søkte på nett og kom over dette "smart repair" konseptet. Noen som har erfaringer her?: http://www.bilkosmetikk.no/smart-repair/billakkering/ Er det spesielle produkter (fra spesifikke leverandører) jeg bør kjøpe? Lim/sparkel/papir etc.? Lakkering: Kjøpe ferdigblandet lakk fra lakkeringsverksted? Kommer den i en sprayboks med dyser som hindrer at det begynner å "renne" under påføring? Hvis man skal flekk (spot) lakkere, hvor mye er det best å ta for å få overgang minst mulig synlig? Halve fangeren? Kun der skaden er? https://www.youtube.com/watch?v=Vo4QWawrxYs https://www.youtube.com/watch?v=pr37LFZZTGU På forhånd takk til de som måtte ha erfaringer å dele. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|