AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Rust i reservehjuls holder.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=27010
Side 1 av 1

Forfatter:  Rozzy [ Søn 29. Mai 2016 11:33 ]
Innleggets emne:  Rust i reservehjuls holder.

Bilde

Bilde

Er der for mye rust på denne for st den går igjennom PKK
hvor får man kjøpt en slik del?



Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/