AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Karosseridetaljer til Challenger
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=26309
Side 1 av 1

Forfatter:  Nemesis83 [ Tir 12. Mai 2015 12:32 ]
Innleggets emne:  Karosseridetaljer til Challenger

Hei!

Jeg har en venninne og kollega som har en 1970 Challenger Cab, hvor det trengs en kromlist til vindusramma.
Det har blitt lett i det vide og det breie, men det virker som dette er et så sjeldent fenomen at løsningen er å få laget og krommet en list ved et plateverksted da ingen av de kjente leverandører/forhandlere kan skaffe en slik.
Er det noen som har en til salgs, eller har noen et tips til hvor man kan/bør lete etter slikt?

Skal få lagt opp et bilde som viser hvo0r den manglende listen skal sitte.

Mr.E

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 13. Mai 2015 10:03 ]
Innleggets emne:  Re: Karosseridetaljer til Challenger

Ebay er en plass, hvor man ofte finner de dyreste tingene.

Craigslist ville jeg nok søkt på i stedet, men du har ikke den samme sikkerhet der, som på Ebay.

Forfatter:  mr.brudevoll [ Ons 13. Mai 2015 21:20 ]
Innleggets emne:  Re: Karosseridetaljer til Challenger

Heisann.
Challenger er SJEF BIL !!!

Legg ut bilde som forklarer kva del du ønsker.
Forklar også om dere MÅ ha ein perfekt chromlist, eller om en 80% perfekt er OK etc...
Eg har den breide lista nede foran + litt hjørnelister foran...brukt men billig !!
men er ikkje innpå her så ofte....
Ring gjerne for ein hyggeleg bilprat; 99556611

Ellers er WPC forum også eit sted å søke dersom man er happy med brukte deler.
http://chryslerklubben.org/forum/
Ebay er eit alternativ
http://www.rosevillemoparts.com/index.php er eit alternativ...om du ringer, spør etter David på spare parts.
...og sjølvsagt er dei moderne folka på FaceBook (trur eg)

MEN vil gjere oppmerksom på at sjølv nye deler (og dyre deler) kan ha dårleg passform.
Dette er grunnen til at ORGINAL DELER i GOD STAND er så dyre....
Dessuten vert ofte frontruta limt inn med feil avstand til ramme....då vert det UMULIG å få listverket rett.
Rute bør limes inn med listverk tilgjengelig,..og avstand beregnes FØR innliming

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/