| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| igjennsveising av vinduer på chevy van. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=26020 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dodge1969 [ Man 09. Feb 2015 16:43 ] |
| Innleggets emne: | igjennsveising av vinduer på chevy van. |
Vedlegg: bilde av meg og chevrolet van 021.jpg [ 198.25 KiB | Vist 3378 ganger ] |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Tir 10. Feb 2015 14:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: igjennsveising av vinduer på chevy van. |
Det største problemet blir nok at det kan slå seg lett ja.Du kan jo skaffe sider fra en lukket Van eventuellt? er bare å bruke ruta som mal å kappe ut så har du jo riktige profiler og linjer |
|
| Forfatter: | Chevy63 [ Tir 10. Feb 2015 19:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: igjennsveising av vinduer på chevy van. |
Mye man kan finne på forumet, hvis man leter. viewtopic.php?f=26&t=6252&start=30 |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|