AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

igjennsveising av vinduer på chevy van.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=26020
Side 1 av 1

Forfatter:  dodge1969 [ Man 09. Feb 2015 16:43 ]
Innleggets emne:  igjennsveising av vinduer på chevy van.

Vedlegg:
bilde av meg og chevrolet van 021.jpg
bilde av meg og chevrolet van 021.jpg [ 198.25 KiB | Vist 3378 ganger ]
har en chevrolet van med store vinduer i sidene som jeg tenkte å sveise igjen.noen som har gjort dette før og er dette en omfattende jobb?tenkte å legge/sveise fast 4kant rør på innsiden av karosseriet før jeg sveiser fast de nye karosseriplatene slik at dem ikke slår seg når man sveiser.noen som evt.har tips til dette med igjennsveising av store vinduer på van?takker for alle svar.

Forfatter:  Road Devil [ Tir 10. Feb 2015 14:55 ]
Innleggets emne:  Re: igjennsveising av vinduer på chevy van.

Det største problemet blir nok at det kan slå seg lett ja.Du kan jo skaffe sider fra en lukket Van eventuellt? er bare å bruke ruta som mal å kappe ut så har du jo riktige profiler og linjer :)

Forfatter:  Chevy63 [ Tir 10. Feb 2015 19:22 ]
Innleggets emne:  Re: igjennsveising av vinduer på chevy van.

Mye man kan finne på forumet, hvis man leter. :)
viewtopic.php?f=26&t=6252&start=30

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/