| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| montering av fremskjerm https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=25986 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | torivar123 [ Tor 29. Jan 2015 11:22 ] |
| Innleggets emne: | montering av fremskjerm |
Noeb som vet hvor skruer sitter på fremskjerm høyre side må man kappe noe eller annet Er det mye jobb og montere |
|
| Forfatter: | grogei [ Tor 29. Jan 2015 12:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: montering av fremskjerm |
Type bil osv ? |
|
| Forfatter: | Karmann [ Tor 29. Jan 2015 18:02 ] |
| Innleggets emne: | Re: montering av fremskjerm |
6 skruer på toppen, 1 i bakkant mot døra, 1 under ved kanalen, 2 mot radiatorsupport og 2 mot frontplata. Trenger ikke kappe og det er ikke mye jobb |
|
| Forfatter: | torivar123 [ Tor 29. Jan 2015 18:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: montering av fremskjerm |
Hehe glemte og nevne at dette er en chevrolet starcraft |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|