AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

montering av fremskjerm
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=25986
Side 1 av 1

Forfatter:  torivar123 [ Tor 29. Jan 2015 11:22 ]
Innleggets emne:  montering av fremskjerm

Noeb som vet hvor skruer sitter på fremskjerm høyre side må man kappe noe eller annet
Er det mye jobb og montere

Forfatter:  grogei [ Tor 29. Jan 2015 12:49 ]
Innleggets emne:  Re: montering av fremskjerm

Type bil osv ?

Forfatter:  Karmann [ Tor 29. Jan 2015 18:02 ]
Innleggets emne:  Re: montering av fremskjerm

6 skruer på toppen, 1 i bakkant mot døra, 1 under ved kanalen, 2 mot radiatorsupport og 2 mot frontplata. Trenger ikke kappe og det er ikke mye jobb

Forfatter:  torivar123 [ Tor 29. Jan 2015 18:57 ]
Innleggets emne:  Re: montering av fremskjerm

Hehe glemte og nevne at dette er en chevrolet starcraft

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/