| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lekkasje cowl 66 Mustang https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=25294 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Jms [ Tir 29. Jul 2014 13:16 ] |
| Innleggets emne: | Lekkasje cowl 66 Mustang |
Noen som kjenner til noen som reparerer cowl-lekkasje på Mustang i Bergensområdet? Og eventuelt hva noe slikt koster.. |
|
| Forfatter: | grogei [ Tir 29. Jul 2014 20:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lekkasje cowl 66 Mustang |
stavanger. så gjør jeg det. varierer fra ca 500kr til ca 10.000 med demontering av rute. panser. skjermer. støtfanger osv. + lakkering. alt varierer hvor mye rust og om den virkelig trenger sveising |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|