AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Pulverlakk av felger
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=24697
Side 1 av 1

Forfatter:  rg372 [ Tor 27. Mar 2014 22:57 ]
Innleggets emne:  Pulverlakk av felger

Hei,
Skulle ha pulverlakka 4 stålfelger, 8" og 10" . Bor i Sarp. Noen som vet hvem som driver med slikt i nærheten?

Forfatter:  AW-100 [ Tor 27. Mar 2014 23:08 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

www.felgteknikk.no

Forfatter:  morten75 [ Fre 28. Mar 2014 08:07 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

http://pulverlakkering.no/

Forfatter:  Hotrodder [ Fre 28. Mar 2014 10:24 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

Det finnes gjør det selv-sett. Varmes i en avdanket stekeovn etter lakkering.

Forfatter:  AW-100 [ Fre 28. Mar 2014 11:17 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

Hmmmmmm.... Kjerringa sier vi må bytte ut steikovnen vår........ Hvis jeg enda får byttet ut oppvaskmaskinen til delevasker.... :D

Forfatter:  Crazy Horse [ Fre 28. Mar 2014 13:49 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

Hotrodder skrev:
Det finnes gjør det selv-sett. Varmes i en avdanket stekeovn etter lakkering.



har testa det med ett sånt kit selv i en standard stekeovn med felger og det ble ikke noe bra resultat.... må ha en mye større ovn for at det skal bli bra.. men på andre deler som innsug osv så blir det mycket bra :)

Forfatter:  JohnB [ Lør 29. Mar 2014 01:25 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

rg372 skrev:
Hei,
Skulle ha pulverlakka 4 stålfelger, 8" og 10" . Bor i Sarp. Noen som vet hvem som driver med slikt i nærheten?


Farge? Svart kan fixes VELDIG nære Sarp ;-)

Mvh

JohnB

Forfatter:  rg372 [ Lør 29. Mar 2014 12:26 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

JohnB skrev:
rg372 skrev:
Hei,
Skulle ha pulverlakka 4 stålfelger, 8" og 10" . Bor i Sarp. Noen som vet hvem som driver med slikt i nærheten?


Farge? Svart kan fixes VELDIG nære Sarp ;-)

Mvh

JohnB


De skal være hvite, men med noe brekk av gult, offwhite el..... Har tilgang på gjør det selv kit, men ovnen er litt for liten. Østfold felgteknikk har midlertidig stengt for nye oppdrag......
Så derfor jeg sjekker litt rundt...

Ronny

Forfatter:  JohnB [ Lør 29. Mar 2014 13:13 ]
Innleggets emne:  Re: Pulverlakk av felger

rg372 skrev:
JohnB skrev:
rg372 skrev:
Hei,
Skulle ha pulverlakka 4 stålfelger, 8" og 10" . Bor i Sarp. Noen som vet hvem som driver med slikt i nærheten?


Farge? Svart kan fixes VELDIG nære Sarp ;-)

Mvh

JohnB


De skal være hvite, men med noe brekk av gult, offwhite el..... Har tilgang på gjør det selv kit, men ovnen er litt for liten. Østfold felgteknikk har midlertidig stengt for nye oppdrag......
Så derfor jeg sjekker litt rundt...

Ronny


Du har PM

Mvh

JohnB

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/