AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

karrosserideler
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=24376
Side 1 av 1

Forfatter:  bad luck [ Lør 01. Feb 2014 20:37 ]
Innleggets emne:  karrosserideler

hvor kjøper men karosseri deler som har perfekt passform til GM :?: må bytte den ene framskjermen på camaroen ,er helt opprustet i nedre kant,også forsterkningen som sitter på baksiden...noen har og kappet den i stykker for og få plass til 20" felger :shock: :shock:

ønsker og høre om erfaringer som dere har hatt med slike deler,ønsker minst mulig "masering" av delene

delene skal på en 73 Camaro.....

Forfatter:  svein.g [ Søn 02. Feb 2014 20:35 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

Det beste hadde vell vært en brukt rustfri orginal. Men det er litt sjelden vare :^o .goodmark er noe av det bedre på reprodeler.

Forfatter:  Olav [ Man 03. Feb 2014 15:54 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

70-77 er like med unntak av noen detaljer på innsiden på de senere. Om du er opptatt av orginalitet så kan det være en ide å kjøpe en billig repro og kappe nedre delen av for å reparere din.

Forfatter:  bad luck [ Man 03. Feb 2014 20:37 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

Olav skrev:
70-77 er like med unntak av noen detaljer på innsiden på de senere. Om du er opptatt av orginalitet så kan det være en ide å kjøpe en billig repro og kappe nedre delen av for å reparere din.


nei er ikke opptatt av det ,er mest opptatt av at det passer 100%....satser på at Goodmark er ok....

Forfatter:  svein.g [ Man 03. Feb 2014 21:20 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

Har sett at du er på franzenforumet :D Hør med Roar Suther (caddycruiser) om han ordner en skjerm til deg, han tar inn goodmark :D og der trur jeg du får et ærlig svar om passform på goodmark .har selv bra erfaring med bakskjermer fra dem.

Forfatter:  bad luck [ Tir 04. Feb 2014 00:21 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

svein.g skrev:
Har sett at du er på franzenforumet :D Hør med Roar Suther (caddycruiser) om han ordner en skjerm til deg, han tar inn goodmark :D og der trur jeg du får et ærlig svar om passform på goodmark .har selv bra erfaring med bakskjermer fra dem.


Hei...ja har snakket med han,men ble for sein og bestille...neste forsending om 3 uker...hadde håpet at jeg kunne få en før...men har jo god tid egentlig...lenge igjen til 1 mai... :oops:

Forfatter:  bad luck [ Tir 04. Feb 2014 00:29 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

Men uansett viss noen har eller vet om en brukbar skjerm som jeg kan bruke noe av så skrik ut...gjelder høyre side...må ha nederste del i bakkant....evt så må jeg lage denne biten sjøl :cry:

Forfatter:  Olav [ Tir 04. Feb 2014 09:10 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

Denne finnes som rep del hos http://partco.se/index.htm eller hos http://www.americano.se/ har handlet denne hos begge...

Husk å tilpasse med skjermen PÅ bilen....

Forfatter:  bad luck [ Tir 04. Feb 2014 23:14 ]
Innleggets emne:  Re: karrosserideler

da blei det ny framskjerm på meg :lol: sarpsborg motor hadde en helt ny med litt transportskade,kunne rettes fikk jeg vite...250 kr pluss mva,det må man si er billig =D>

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/