| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| karrosserideler https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=24376 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | bad luck [ Lør 01. Feb 2014 20:37 ] |
| Innleggets emne: | karrosserideler |
hvor kjøper men karosseri deler som har perfekt passform til GM ønsker og høre om erfaringer som dere har hatt med slike deler,ønsker minst mulig "masering" av delene delene skal på en 73 Camaro..... |
|
| Forfatter: | svein.g [ Søn 02. Feb 2014 20:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
Det beste hadde vell vært en brukt rustfri orginal. Men det er litt sjelden vare .goodmark er noe av det bedre på reprodeler.
|
|
| Forfatter: | Olav [ Man 03. Feb 2014 15:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
70-77 er like med unntak av noen detaljer på innsiden på de senere. Om du er opptatt av orginalitet så kan det være en ide å kjøpe en billig repro og kappe nedre delen av for å reparere din. |
|
| Forfatter: | bad luck [ Man 03. Feb 2014 20:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
Olav skrev: 70-77 er like med unntak av noen detaljer på innsiden på de senere. Om du er opptatt av orginalitet så kan det være en ide å kjøpe en billig repro og kappe nedre delen av for å reparere din. nei er ikke opptatt av det ,er mest opptatt av at det passer 100%....satser på at Goodmark er ok.... |
|
| Forfatter: | svein.g [ Man 03. Feb 2014 21:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
Har sett at du er på franzenforumet |
|
| Forfatter: | bad luck [ Tir 04. Feb 2014 00:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
svein.g skrev: Har sett at du er på franzenforumet Hei...ja har snakket med han,men ble for sein og bestille...neste forsending om 3 uker...hadde håpet at jeg kunne få en før...men har jo god tid egentlig...lenge igjen til 1 mai... |
|
| Forfatter: | bad luck [ Tir 04. Feb 2014 00:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
Men uansett viss noen har eller vet om en brukbar skjerm som jeg kan bruke noe av så skrik ut...gjelder høyre side...må ha nederste del i bakkant....evt så må jeg lage denne biten sjøl |
|
| Forfatter: | Olav [ Tir 04. Feb 2014 09:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
Denne finnes som rep del hos http://partco.se/index.htm eller hos http://www.americano.se/ har handlet denne hos begge... Husk å tilpasse med skjermen PÅ bilen.... |
|
| Forfatter: | bad luck [ Tir 04. Feb 2014 23:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: karrosserideler |
da blei det ny framskjerm på meg
|
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|