AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Vi tar det fra grunnen av.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=24358
Side 1 av 1

Forfatter:  jensmartin [ Fre 31. Jan 2014 01:40 ]
Innleggets emne:  Vi tar det fra grunnen av.

Skal understellsbehandle min Tahoe. Kjøpt sørpå,kjørt på saltede veier. Ingen rustbeskyttelse,litt overflaterust på understell/ramme. Kom med erfaringer og tips. :D

Forfatter:  hd1450 [ Fre 15. Mai 2015 18:51 ]
Innleggets emne:  Re: Vi tar det fra grunnen av.

Jeg har brukt Fluid Film (saueolje) og er godt fornøyd med det.
Den kryper noe utrolig og fortenger vann. Utviklet av US-marine for bruk bl.a. i u-båter.

Eneste bakdel, er at du bør behandle usatte steder med sprut fra hjul, hvert år.

Har kjøpt meg utstyr, så jeg tar det selv. Drypper ikke så mye som vanlig olje.

Forfatter:  Olav [ Ons 20. Mai 2015 09:39 ]
Innleggets emne:  Re: Vi tar det fra grunnen av.

Tok min forrige år.

- Spylte godt rent.
- Skrapet og fjernet all løs rust.
- Behandlet med Owatrol RLS og kjørte 2-3 md.
- Rengjorde godt og behandlet med vanlig Owatrol det det var behov.
- Full Nopava behandling.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/