| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Chevrolet Tahoe https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=24039 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | jensmartin [ Ons 11. Des 2013 01:24 ] |
| Innleggets emne: | Chevrolet Tahoe |
Er ellers mottakelig for tips og råd,om hva en skal se etter. Har jo forresten hørt ett tips om å flytte releet til dieselpumpen ut på innerskjermen,for å få bedre kjøling til dette. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Ons 11. Des 2013 10:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevrolet Tahoe |
Kjøp dette settet http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilre ... ter-42680/ og monter. Superlett å montere, og du får godt dimmensjonerte ledninger ut til pærene. Pluss at du får bare styrestrøm gjennom hovedlysbryteren, og ikke hovedstrøm, som mange amerikanere har… |
|
| Forfatter: | v8power [ Ons 11. Des 2013 11:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevrolet Tahoe |
Eneste ulempen med Biltema kitet er at det er dårlig kvalitet på selve relene. |
|
| Forfatter: | john86 [ Ons 11. Des 2013 14:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevrolet Tahoe |
Jeg kjøpte rett og slett nye lamper fra Chevy parts. de fungerer utmerket =) |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|