AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Chevrolet Tahoe
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=24039
Side 1 av 1

Forfatter:  jensmartin [ Ons 11. Des 2013 01:24 ]
Innleggets emne:  Chevrolet Tahoe

:D Har nettopp kjøpt meg en svært velholdt Chevrolet Tahoe 97 mod. 6.5 diesel. Og har vel egentlig bare en eneste ting å klage over-og det er nærlysene. Ser at det foreslås å øke diameteren på ledningene,skifte til større pærer,osv. Hva er den enkleste løsningen?
Er ellers mottakelig for tips og råd,om hva en skal se etter. Har jo forresten hørt ett tips om å flytte releet til dieselpumpen ut på innerskjermen,for å få bedre kjøling til dette.

Forfatter:  AW-100 [ Ons 11. Des 2013 10:31 ]
Innleggets emne:  Re: Chevrolet Tahoe

Kjøp dette settet http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilre ... ter-42680/ og monter. Superlett å montere, og du får godt dimmensjonerte ledninger ut til pærene. Pluss at du får bare styrestrøm gjennom hovedlysbryteren, og ikke hovedstrøm, som mange amerikanere har…

Forfatter:  v8power [ Ons 11. Des 2013 11:01 ]
Innleggets emne:  Re: Chevrolet Tahoe

Eneste ulempen med Biltema kitet er at det er dårlig kvalitet på selve relene.

Forfatter:  john86 [ Ons 11. Des 2013 14:43 ]
Innleggets emne:  Re: Chevrolet Tahoe

Jeg kjøpte rett og slett nye lamper fra Chevy parts. de fungerer utmerket =)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/