AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

bakvindu trans am 1978
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=23874
Side 1 av 1

Forfatter:  hurlumheio [ Fre 08. Nov 2013 13:26 ]
Innleggets emne:  bakvindu trans am 1978

Noen som kan fortelle meg hvordan beste måte å ta ut bakvinduet på min 1978 trans am er, uten å ødlegge det seff:-)

Forfatter:  Olav [ Søn 10. Nov 2013 22:42 ]
Innleggets emne:  Re: bakvindu trans am 1978

Kniv og gasswire, og en god tålmodig kompis eller kånå!

Forfatter:  Bead-lock [ Man 11. Nov 2013 21:03 ]
Innleggets emne:  Re: bakvindu trans am 1978

MASSE god tålmodighet...
Snakk for all del med en glasssmester og kjøp noe rutelimtråd av ham eller wurth...
Har du aldri gjort dette før, betal glassmannen de kr han skal ha for å ta den ut... koster endel ny om du ødelegger den selv... #-o

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/