| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| grunning https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=23836 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | svein.g [ Søn 03. Nov 2013 09:21 ] |
| Innleggets emne: | grunning |
har slipt rein hele bilen og grunna med 2k epoxy, det jeg lurer på er fender flares panserscoop støtfanger |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 05. Nov 2013 15:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: grunning |
da må du tilsette et stoff til grunningen, lakken og klarlakken som gir fleksibiltet! snakk med butikken hvor du kjøpte grunneren, de kan sikkert hjelpe dig ! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|