| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris..? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=23458 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | neloh1980 [ Man 09. Sep 2013 22:16 ] |
| Innleggets emne: | legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris..? |
Noen som har erfaring med å forkromme på nytt deler her til lands, eller utlandet..?? Har en del chrome deler som skulle vært gjort på nytt.. |
|
| Forfatter: | wictor jr sbc [ Man 09. Sep 2013 23:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
mulig eg kan fikse detta for deg i polen..har restaurert mye bil der og har gode kontakter der.driv og snusar på forkromming nå.. |
|
| Forfatter: | jørn [ Man 09. Sep 2013 23:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
har fått krommet noe småtteri i Polen, ikke spesielt billigt , og da hadde jeg gratis frakt begge veier. Husk det er mye grunnarbeid før det kan krommes. Er det en del som er vanskelig å få tak i kan det vel forsvares, men reprodeler holder vel mål stort sett, når det gjelder kromming. |
|
| Forfatter: | grogei [ Tir 10. Sep 2013 00:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
Helt enig. chrome er ikke spesielt billig. verken i polen eller ellers i østauropa. Finnes diverse kvalitets forskjeller på chrome og ikke minst på grunnarbeidet. Vist det finnes nye deler å få kjøpt, så er dem som regel mye billigere. |
|
| Forfatter: | bad luck [ Søn 24. Nov 2013 12:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
har noen deler til min monte carlo som må krommes...finnes ikke repro på dette...hva kan det koste og få gjort dette i Norge v/s Polen dette gjelder grillen på bilen pluss noe små pynte lister... |
|
| Forfatter: | grogei [ Søn 24. Nov 2013 13:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
bad luck skrev: har noen deler til min monte carlo som må krommes...finnes ikke repro på dette...hva kan det koste og få gjort dette i Norge v/s Polen dette gjelder grillen på bilen pluss noe små pynte lister... Hør med http://www.centrumfornikling.no/krom.htm så skal jeg høre med mine kontakter i polen. prisen jeg får er på en bulkfri grill, som ikke trengs retting eller sveising. så kan vi sammenligne. har vært ca 1/6 tidligere, men er lenge siden jeg hørte sist. |
|
| Forfatter: | grogei [ Søn 24. Nov 2013 15:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
Svaret var ca 1500pln + |
|
| Forfatter: | bad luck [ Man 25. Nov 2013 00:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
ikke noe bulker på denne...er i støpegods,bare masse pittings..har noen lykter og som skulle ha blitt kromma...hvor mye i NORSKE er 1500 polski |
|
| Forfatter: | jørn [ Man 25. Nov 2013 00:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris |
kan gange det med 2, sånn ca. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|