AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris..?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=23458
Side 1 av 1

Forfatter:  neloh1980 [ Man 09. Sep 2013 22:16 ]
Innleggets emne:  legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris..?

Noen som har erfaring med å forkromme på nytt deler her til lands, eller utlandet..??
Har en del chrome deler som skulle vært gjort på nytt..

Forfatter:  wictor jr sbc [ Man 09. Sep 2013 23:26 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

mulig eg kan fikse detta for deg i polen..har restaurert mye bil der og har gode kontakter der.driv og snusar på forkromming nå..

Forfatter:  jørn [ Man 09. Sep 2013 23:52 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

har fått krommet noe småtteri i Polen, ikke spesielt billigt , og da hadde jeg gratis frakt begge veier.
Husk det er mye grunnarbeid før det kan krommes.
Er det en del som er vanskelig å få tak i kan det vel forsvares, men reprodeler holder vel mål stort sett, når det gjelder kromming.

Forfatter:  grogei [ Tir 10. Sep 2013 00:00 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

Helt enig. chrome er ikke spesielt billig. verken i polen eller ellers i østauropa.
Finnes diverse kvalitets forskjeller på chrome og ikke minst på grunnarbeidet.

Vist det finnes nye deler å få kjøpt, så er dem som regel mye billigere.

Forfatter:  bad luck [ Søn 24. Nov 2013 12:50 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

har noen deler til min monte carlo som må krommes...finnes ikke repro på dette...hva kan det koste og få gjort dette i Norge v/s Polen :?:
dette gjelder grillen på bilen pluss noe små pynte lister...

Forfatter:  grogei [ Søn 24. Nov 2013 13:37 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

bad luck skrev:
har noen deler til min monte carlo som må krommes...finnes ikke repro på dette...hva kan det koste og få gjort dette i Norge v/s Polen :?:
dette gjelder grillen på bilen pluss noe små pynte lister...


Hør med http://www.centrumfornikling.no/krom.htm

så skal jeg høre med mine kontakter i polen. prisen jeg får er på en bulkfri grill, som ikke trengs retting eller sveising.

så kan vi sammenligne. har vært ca 1/6 tidligere, men er lenge siden jeg hørte sist.

Forfatter:  grogei [ Søn 24. Nov 2013 15:39 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

Svaret var ca 1500pln +

Forfatter:  bad luck [ Man 25. Nov 2013 00:15 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

ikke noe bulker på denne...er i støpegods,bare masse pittings..har noen lykter og som skulle ha blitt kromma...hvor mye i NORSKE er 1500 polski :?:

Forfatter:  jørn [ Man 25. Nov 2013 00:48 ]
Innleggets emne:  Re: legge på ny chrome..hvor kan det gjøres for en grei pris

kan gange det med 2, sånn ca.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/