AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Chevrolet StarCraft G30 bakskjerm
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=23296
Side 1 av 1

Forfatter:  MHRXR [ Man 12. Aug 2013 16:20 ]
Innleggets emne:  Chevrolet StarCraft G30 bakskjerm

Hei, jeg har en Chevrolet starcraft g30 som har sett sine bedre dager..
Rygga ned i en grøft og traff en stor stein noe som førte til at lyse på bakskjermen gikk te pesis.
Har prøvd og få tak i nytt lykteglass og ny skjerm men INGEN har akk den skjermen der.
Har aldri sett noen andre vaner med samma bakfanger heller.

Det er en skjerm som blei produsert for mange år siden og det blei ikke lagd mange av dem trur jeg...
den har nå gått ut av produksjon og derfor får man ikke kjøpt det som er ødelagt.
Tenkte jeg skulle prøve en siste gang og spørre her inne om noen veit hvor jeg kan få tak i ny bakfanger eller bare lykteglasset :)
MÅ være samma bakfanger og likt glass som på andre sia ;)
BILDER:
Bilde
Bilde

Forfatter:  MHRXR [ Tir 13. Aug 2013 23:54 ]
Innleggets emne:  Re: Chevrolet StarCraft G30 bakskjerm

ingen som veit om noe her heller? :(

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/