| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lakkere subframe, forstilling og tank. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=23034 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | DobbelK [ Søn 30. Jun 2013 17:59 ] |
| Innleggets emne: | Lakkere subframe, forstilling og tank. |
Hei, Har en 67 camaro hvor jeg har demontert subframe, forstilling og tank. Har i den forbindelse noen spm. 1. Har ikke tilgang til sandblåsingsutstyr så blir pussing eller bruk av kjemisk middel for å fjerne lakken. Jeg har kjøpt et malingsfjernermiddel fra biltema, noen som har erfaring med slikt? Eventuellt noen som har tips til genialt vinkelsliperutstyr for lakkfjerning? 2. Etter å ha fjernet all lakk, hvilken grunning og bokslakk anbefaler dere(bør jeg bruke syregrunning, ekstra lag med tøff lakk mot rust,tectyl? etc?) 3. Noen plasser på nett man får kjøpt kvalitets boks-lakk? Håper på gode svar:) |
|
| Forfatter: | kristian s [ Tir 02. Jul 2013 23:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkere subframe, forstilling og tank. |
Bruk stålbørste på vinkelsliper, stålbørste på drill, håndholdt stålbørste, båndsliper ,negerkuse på drill og vinkelsliper og sandpapir for å slipe vekk gammel lakk og rust. Så vasker du med brakecleaner og rullemaler med bengalakk med liten skvett owatrol oppi. Enkelt, billig og meget holdbart. Se i tråden om bilen min. Har gjort det på hele ramma + for og bakstilling. |
|
| Forfatter: | Olav [ Tir 09. Jul 2013 11:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkere subframe, forstilling og tank. |
Lever det fra deg til blåsing, de delene koster ikke mer en 2000- 3000kr å få blåst og zinka. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|