AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hjelp til rep av lakkskade Tr.heimsområdet
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=22632
Side 1 av 1

Forfatter:  mr.brudevoll [ Søn 05. Mai 2013 00:48 ]
Innleggets emne:  Hjelp til rep av lakkskade Tr.heimsområdet

Hei. Treng hjelp til å reparere lakkskade på bil.
Bilen har blitt punkt-sandblåst noen steder,..og pr i dag er skaden lakket med ets-primer + lakkert ved hjelp av Q-tips.
....noko som gav ein heller dårleg finnish....
Dette er vanleg "tett" lakk.....ingen metallic etc...

Eg ser for meg at "proffane" først må høvle litt med barberblad?
...kanskje legg i litt meir lakk enkelte steder.....har lakk....
Deretter slipe ned og til slutt polere ???

Bilen står i varmgarasje i Stjørdal, og er køyrbar.
Ring etter arbeidstid,...eller send SMS anytime.
Kan sende bilder om det trengs....
Betaler godt for godt resultat !
Tel 99556611

ANYONE ???

Forfatter:  peter [ Søn 05. Mai 2013 00:51 ]
Innleggets emne:  Re: Hjelp til rep av lakkskade Tr.heimsområdet

skall snakke med en kjenning på sandmoen som er lakkerer

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/