| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hjelp til rep av lakkskade Tr.heimsområdet https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=22632 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | mr.brudevoll [ Søn 05. Mai 2013 00:48 ] |
| Innleggets emne: | Hjelp til rep av lakkskade Tr.heimsområdet |
Hei. Treng hjelp til å reparere lakkskade på bil. Bilen har blitt punkt-sandblåst noen steder,..og pr i dag er skaden lakket med ets-primer + lakkert ved hjelp av Q-tips. ....noko som gav ein heller dårleg finnish.... Dette er vanleg "tett" lakk.....ingen metallic etc... Eg ser for meg at "proffane" først må høvle litt med barberblad? ...kanskje legg i litt meir lakk enkelte steder.....har lakk.... Deretter slipe ned og til slutt polere ??? Bilen står i varmgarasje i Stjørdal, og er køyrbar. Ring etter arbeidstid,...eller send SMS anytime. Kan sende bilder om det trengs.... Betaler godt for godt resultat ! Tel 99556611 ANYONE ??? |
|
| Forfatter: | peter [ Søn 05. Mai 2013 00:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hjelp til rep av lakkskade Tr.heimsområdet |
skall snakke med en kjenning på sandmoen som er lakkerer |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|