AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

RM Multifiller åsen blande det
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=20819
Side 1 av 1

Forfatter:  mopar383 [ Søn 02. Sep 2012 12:53 ]
Innleggets emne:  RM Multifiller åsen blande det

RM Multifiller åsen blande det ?

Multifiller CP :100
Herder D80 : 25
Tynner 500 : 25

Har ikke blandings kopp

Forfatter:  Bead-lock [ Fre 07. Sep 2012 01:30 ]
Innleggets emne:  Re: RM Multifiller åsen blande det

fram med meterstokken...

100 er 4 cm
25 er 1 cm
25 er 1cm

altså 4:1+1

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/