| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| RM Multifiller åsen blande det https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=20819 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | mopar383 [ Søn 02. Sep 2012 12:53 ] |
| Innleggets emne: | RM Multifiller åsen blande det |
RM Multifiller åsen blande det ? Multifiller CP :100 Herder D80 : 25 Tynner 500 : 25 Har ikke blandings kopp |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Fre 07. Sep 2012 01:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: RM Multifiller åsen blande det |
fram med meterstokken... 100 er 4 cm 25 er 1 cm 25 er 1cm altså 4:1+1 |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|