| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Pinstriping https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=20718 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | kslakk [ Ons 22. Aug 2012 21:50 ] | ||
| Innleggets emne: | Pinstriping | ||
Hei. Har et spørsmål til dere som reiser land og strand rundt på amcar treff. Ser dere noen gang på disse treffene, om noen som pinstriper rett på bilene? Er det noen som savner denne kunstformen her i hjemlandet?
|
|||
| Forfatter: | Road Devil [ Ons 22. Aug 2012 22:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
Coupe Devils Bonanza |
|
| Forfatter: | v8power [ Tor 23. Aug 2012 00:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
Marete garage art |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Fre 24. Aug 2012 00:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
jeg holder på litt av og til... ![]() her fra Custom motorshow, Jønkjøping... ![]() ![]() ![]() ![]() her fra Rigth-on, Skien for noen år siden... ![]()
|
|
| Forfatter: | kslakk [ Fre 24. Aug 2012 17:26 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping | |||
Dette var utrolig bra bead-lock. Jeg har customlakkert sykler og biler noen år. Men har nå i det siste fattet en stor lidenskap for pinstriping. Kjøpte noen Mack pensler og HOK lakk for 6 mnd siden. Dette håndarbeidet er så utrolig gøy. Legger ut noe jeg har laget.
|
||||
| Forfatter: | grogei [ Fre 24. Aug 2012 17:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
Bead-lock skrev: jeg holder på litt av og til... ![]() her fra Custom motorshow, Jønkjøping... ![]() ![]() ![]() ![]() her fra Rigth-on, Skien for noen år siden... ![]() ![]() Flott utført. ser rosa e tingen, samme farge som bilen |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Fre 24. Aug 2012 23:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
Livet er alt for kjedeligt for triste grå og mørke farger ... Her er litt å kikke på... http://www.lefsa.no/forum/viewforum.php ... 2f8e62e24a kanskje poste litt, ? så vi kan få til ett pinstriping samfunn og til slutt samles på tunet til neste sommer for ett pinstripings treff... Jeg flytter denne posten til Lakkdelen her på forumet...
|
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Fre 24. Aug 2012 23:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
kslakk skrev: Dette var utrolig bra bead-lock. Jeg har customlakkert sykler og biler noen år. Men har nå i det siste fattet en stor lidenskap for pinstriping. Kjøpte noen Mack pensler og HOK lakk for 6 mnd siden. Dette håndarbeidet er så utrolig gøy. Legger ut noe jeg har laget. Nais... Morro å se på noe som er så likt man kan, på begge sider uten kopimaskin...
|
|
| Forfatter: | kslakk [ Lør 25. Aug 2012 17:27 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping | |||
Et pinstriping samfunn hadde vært gøy og fått til, der hvor man kan legge ut bilder og kanskje få noen hint, hvis det er noe man lurer på. Er snart registrert på Race og Kustom service. Men bead-lock merker du noen etterspørsel av pinstriping i Amcar miljøet?. Legger ut et par til som jeg har gjort.
|
||||
| Forfatter: | Bead-lock [ Søn 26. Aug 2012 15:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
kslakk skrev: Et pinstriping samfunn hadde vært gøy og fått til, der hvor man kan legge ut bilder og kanskje få noen hint, hvis det er noe man lurer på. Er snart registrert på Race og Kustom service. Men bead-lock merker du noen etterspørsel av pinstriping i Amcar miljøet?. Legger ut et par til som jeg har gjort. Etterspørsel vet jeg ikke så mye om, for jeg har ikke vært på noe annet enn Big Meet i Vesterås, men joda, de fleste som en ser med rodder eller custombiler liker en krusedull... Å de som gjør slikt offentlig på treff får jo som regel stor fanskare rundt seg, for folk er nysgjerrige... |
|
| Forfatter: | Mads H [ Tir 13. Aug 2013 00:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Pinstriping |
Jeg vekker denne topicen med et lite spørsmål. Jeg vil starte å pinstripe, mest for moroskyld, men mulig det blir noe av det. Kjøpt pensler på nettet nå, men hvor kjøper dere som driver med det maling? Generelle tips om inspirasjon og teknikk tas imot med takk. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|