AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Pinstriping
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=20718
Side 1 av 1

Forfatter:  kslakk [ Ons 22. Aug 2012 21:50 ]
Innleggets emne:  Pinstriping

Hei.
Har et spørsmål til dere som reiser land og strand rundt på amcar treff.
Ser dere noen gang på disse treffene, om noen som pinstriper rett på bilene?
Er det noen som savner denne kunstformen her i hjemlandet?

Vedlegg:
lg_340.jpg
lg_340.jpg [ 43.43 KiB | Vist 23210 ganger ]

Forfatter:  Road Devil [ Ons 22. Aug 2012 22:50 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

Coupe Devils Bonanza :wink:

Forfatter:  v8power [ Tor 23. Aug 2012 00:19 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

Marete garage art

Forfatter:  Bead-lock [ Fre 24. Aug 2012 00:40 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

jeg holder på litt av og til...

Bilde

her fra Custom motorshow, Jønkjøping...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

her fra Rigth-on, Skien for noen år siden...

Bilde

Bilde

Forfatter:  kslakk [ Fre 24. Aug 2012 17:26 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

Dette var utrolig bra bead-lock. Jeg har customlakkert sykler og biler noen år. Men har nå i det siste fattet en stor lidenskap for pinstriping.
Kjøpte noen Mack pensler og HOK lakk for 6 mnd siden. Dette håndarbeidet er så utrolig gøy. Legger ut noe jeg har laget.

Vedlegg:
7598909212_d62021e559_c.jpg
7598909212_d62021e559_c.jpg [ 86.99 KiB | Vist 23102 ganger ]
7720180672_47e8a6cddc_c.jpg
7720180672_47e8a6cddc_c.jpg [ 138.11 KiB | Vist 23102 ganger ]

Forfatter:  grogei [ Fre 24. Aug 2012 17:39 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

Bead-lock skrev:
jeg holder på litt av og til...

Bilde

her fra Custom motorshow, Jønkjøping...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

her fra Rigth-on, Skien for noen år siden...

Bilde

Bilde



Flott utført. ser rosa e tingen, samme farge som bilen :D

Forfatter:  Bead-lock [ Fre 24. Aug 2012 23:39 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

Livet er alt for kjedeligt for triste grå og mørke farger ... :p

Her er litt å kikke på...

http://www.lefsa.no/forum/viewforum.php ... 2f8e62e24a

kanskje poste litt, ?
så vi kan få til ett pinstriping samfunn og til slutt samles på tunet til neste sommer for ett pinstripings treff...

Jeg flytter denne posten til Lakkdelen her på forumet... =D>

Forfatter:  Bead-lock [ Fre 24. Aug 2012 23:42 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

kslakk skrev:
Dette var utrolig bra bead-lock. Jeg har customlakkert sykler og biler noen år. Men har nå i det siste fattet en stor lidenskap for pinstriping.
Kjøpte noen Mack pensler og HOK lakk for 6 mnd siden. Dette håndarbeidet er så utrolig gøy. Legger ut noe jeg har laget.


Nais...

Morro å se på noe som er så likt man kan,
på begge sider uten kopimaskin... =D>

Forfatter:  kslakk [ Lør 25. Aug 2012 17:27 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

Et pinstriping samfunn hadde vært gøy og fått til, der hvor man kan legge ut bilder og kanskje få noen hint, hvis det er noe man lurer på. Er snart registrert på Race og Kustom service. Men bead-lock merker du noen etterspørsel av pinstriping i Amcar miljøet?. Legger ut et par til som jeg har gjort.

Vedlegg:
2012-08-17_14-42-03_187.jpg
2012-08-17_14-42-03_187.jpg [ 78.76 KiB | Vist 23000 ganger ]
072412160639.jpg
072412160639.jpg [ 112.62 KiB | Vist 23000 ganger ]

Forfatter:  Bead-lock [ Søn 26. Aug 2012 15:18 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

kslakk skrev:
Et pinstriping samfunn hadde vært gøy og fått til, der hvor man kan legge ut bilder og kanskje få noen hint, hvis det er noe man lurer på. Er snart registrert på Race og Kustom service. Men bead-lock merker du noen etterspørsel av pinstriping i Amcar miljøet?. Legger ut et par til som jeg har gjort.


Etterspørsel vet jeg ikke så mye om, for jeg har ikke vært på noe annet enn Big Meet i Vesterås, men joda, de fleste som en ser med rodder eller custombiler liker en krusedull...

Å de som gjør slikt offentlig på treff får jo som regel stor fanskare rundt seg, for folk er nysgjerrige...

Forfatter:  Mads H [ Tir 13. Aug 2013 00:10 ]
Innleggets emne:  Re: Pinstriping

Jeg vekker denne topicen med et lite spørsmål.

Jeg vil starte å pinstripe, mest for moroskyld, men mulig det blir noe av det. Kjøpt pensler på nettet nå, men hvor kjøper dere som driver med det maling?
Generelle tips om inspirasjon og teknikk tas imot med takk.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/