AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Tørketid ved filler og lakk mellom hvert strøk???
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=2001
Side 1 av 1

Forfatter:  camaro87-alex [ Tor 21. Jun 2007 16:52 ]
Innleggets emne:  Tørketid ved filler og lakk mellom hvert strøk???

Skal i dag begynne med filler etter ganske mange timer med den fronten min.....

Har tenkt å legge flere lag med filler...Men hvor lang tørketid er det ca på en valig 2K filler...Min er fra PPG:)

Og når lakken skal på...Har jeg hørt at flere tynne lag er bedre enn eit tjukt lag.....Hvor lang tørketid mellom desse????...Har vanlig lakk som jeg blander herder og tynner i....:)

Forfatter:  Mr.Malibu [ Fre 22. Jun 2007 18:35 ]
Innleggets emne: 

Hvor bestilte du komponentene fra?

Forfatter:  camaro87-alex [ Fre 22. Jun 2007 23:21 ]
Innleggets emne: 

bestilte fra C.Christoffersen....Ligger i Skien tror eg og er vel egentlig en Fargerike butikk...Men de driver import av lakk til bil og båt og diverse også....

De sender over landet til en grei pris med Tollpost Globe...
Er meget fornøyd med servicen..:D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/