AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

spraybokser med ford blå til luftfilterboks og toppdeksel?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=1870
Side 1 av 1

Forfatter:  Merce [ Tir 29. Mai 2007 05:47 ]
Innleggets emne:  spraybokser med ford blå til luftfilterboks og toppdeksel?

Noen som vet et kurant merke billig? standardblåfargen mange eldre ford har.

Forfatter:  70fullsize [ Tir 29. Mai 2007 19:10 ]
Innleggets emne: 

Vet at bl.a Sarpsborg Motor har ett utvalg av spray fra VHT.
www.sarpsborgmotor.no Tlf: 69 13 73 00

Forfatter:  Ranchero [ Tir 29. Mai 2007 22:55 ]
Innleggets emne: 

Jeg kjøpte blå fargen jeg brukte på 351 Windsor'en hos Steinar Stølen.
Er sikkert flere som leverer blå-lakken til Ford vil jeg tru....

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/