| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| spraybokser med ford blå til luftfilterboks og toppdeksel? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=1870 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Merce [ Tir 29. Mai 2007 05:47 ] |
| Innleggets emne: | spraybokser med ford blå til luftfilterboks og toppdeksel? |
Noen som vet et kurant merke billig? standardblåfargen mange eldre ford har. |
|
| Forfatter: | 70fullsize [ Tir 29. Mai 2007 19:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Vet at bl.a Sarpsborg Motor har ett utvalg av spray fra VHT. www.sarpsborgmotor.no Tlf: 69 13 73 00 |
|
| Forfatter: | Ranchero [ Tir 29. Mai 2007 22:55 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg kjøpte blå fargen jeg brukte på 351 Windsor'en hos Steinar Stølen. Er sikkert flere som leverer blå-lakken til Ford vil jeg tru.... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|