| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=18181 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Jcegeland [ Lør 03. Des 2011 11:53 ] |
| Innleggets emne: | Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Heisann folkens. Lurte på om det er noen her som er intressert i å ta på seg en rustsveisings og lakkeringsjobb evt. om dere vet om noen som kan være intressert? har desverre ikke den største lommeboka om dagen så tenkte på å få utført det til en grei pris. tenkte bilen svart med med mørkeblå striper over kanskje Vedlegg: Image2.jpg [ 58.67 KiB | Vist 11462 ganger ] Vedlegg: Image3.jpg [ 33.33 KiB | Vist 11462 ganger ] Vedlegg: Image4.jpg [ 31.67 KiB | Vist 11462 ganger ] Vedlegg: Image8.jpg [ 41.31 KiB | Vist 11462 ganger ] Vedlegg: Image10.jpg [ 19.78 KiB | Vist 11462 ganger ] |
|
| Forfatter: | Chevy63 [ Lør 03. Des 2011 12:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Tror nok du burde ta kontakt med Adam i polen, hvis du vil ha igjen en bil du blir fornøyd med. Det du ser av rust der er nok bare litt av det. Her snakker vi om å lage mange deler. Særlig der flere plater møter hverandre |
|
| Forfatter: | Jcegeland [ Lør 03. Des 2011 12:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Smog skrev: Tror nok du burde ta kontakt med Adam i polen, hvis du vil ha igjen en bil du blir fornøyd med. Det du ser av rust der er nok bare litt av det. Her snakker vi om å lage mange deler. Særlig der flere plater møter hverandre Takk for kjapt svar har du et telefonnummer til adam evt. en måte jeg kan nå ham på? |
|
| Forfatter: | grogei [ Lør 03. Des 2011 12:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Det blir fort dyrt å fikse slikt som ser ut som små rust, det baller fort på seg. Du kan velge å ta kun det du ser, eller å strippe hele bilen å gjøre det skikkelig og dyrt Adam treffer du her inne eller du treffer han på http://fajnefurki.pl/ men se deg ikke blind på Adam, det finnes mange som gjør samme jobben og jeg har nok rundt 3-4 adresser som jeg kan anbefale. men finnes også mange flinke i norge, som du kansje klarer å lure til å ta slik jobb |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 03. Des 2011 12:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Jeg mangler plassen under tak, men ellers kunne jeg sikkert ha gjort det! Prisen kunne vi sikkert ha blitt enige om! |
|
| Forfatter: | Bippe [ Lør 03. Des 2011 12:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Det fins da noen i Norge som fint klarer slike jobber. Blant annet Been's Garage. |
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 03. Des 2011 12:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Pappa Wolf skrev: Jeg mangler plassen under tak, men ellers kunne jeg sikkert ha gjort det! Prisen kunne vi sikkert ha blitt enige om! Du skal passe på helsa du |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 03. Des 2011 13:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Skal jeg krepere, skal det være mens jeg gjør noe jeg liker! hehe men jo, jeg skal ta den med ro!! så jeg jobber langsomt |
|
| Forfatter: | grogei [ Lør 03. Des 2011 13:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Kjenner ikke til helsetilstanden din pappa. men er helt enig med deg, så lenge du ikke er alergisk eller av annen grunn ikke tåle den jobben. så er det ofte bedre å jobbe litt rolig en å sette seg ned å døy. man må gjøre det man liker. Men skjenner dem som har fått metting. å dem bør finne på noe annet. Har jobbet med hydraulikere som i dag ikke kan fylle bensin på sin egen bil. uten at de får utslett og pusteproblemer. så langt må vi ikke gå |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 03. Des 2011 13:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
er ikke så farlig, (trur jeg!) fik kontateret en ulyd på hjertet, sist jeg var hos legen. gjorde som hun sa, og tok den med ro, (I ca 14 dager!!) Har stadig forbud mot tunge løft og overanstrengelse, men jeg kan ikke sitte stille å gjøre ingenting. så det har blitt mye veiledning av svigersønnen, og andre som har trengt min hjelp. men jeg hverken kan eller vil la dette stoppe mig, jobber bare litt langsommere, og smartere! hehe Dette var litt OT! hehe Jcegeland: Du kan jo ta en snakk med din lokale videregående skole, og mekanikerlinjen, og høre om det er en jobb, de kunne ha lyst til å bryne sig på! det vil sikkert ta en stund før du får bilen igen, men med det kjenskapet jeg har, til de fleste lærere, så slipper de ikke bilen, før den er i orden! en vis faglig stolthet, har de dog! |
|
| Forfatter: | Jcegeland [ Søn 04. Des 2011 13:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
grogei skrev: Det blir fort dyrt å fikse slikt som ser ut som små rust, det baller fort på seg. Du kan velge å ta kun det du ser, eller å strippe hele bilen å gjøre det skikkelig og dyrt Adam treffer du her inne eller du treffer han på http://fajnefurki.pl/ men se deg ikke blind på Adam, det finnes mange som gjør samme jobben og jeg har nok rundt 3-4 adresser som jeg kan anbefale. men finnes også mange flinke i norge, som du kansje klarer å lure til å ta slik jobb Sant det. total resturering hadde nok vært det aller beste men budskjettet mitt tillater nok ikke det. har et lite håp om å ha den klar til våren/sommeren så det var mulig at jeg kunnet ha hivd meg med på et halden treff eller noe lignene Pappa Wolf: Har du fått konstatert hjerte lyder så blir du nødt til å følge legens ordre mest mulig men vist helsa di tillater det og når det evt. passer inn så kunne vi sikkert kommet fram til noe ja har tenkt litt på det med min lokale vgs skole siden di har karosseri linje men er redd for at di har nok og gjøre. har spurt før andgående en annen bil. |
|
| Forfatter: | blazerteam [ Søn 04. Des 2011 13:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Kjenner til denne bilen..du kjøpte den kansje i Trøndelag?..Den har gått her oppe i Nordland siden den var ganske ny..den kom til Mo i Rana fra Glomfjord rundt 84,og mener å huske den ble kjøpt av første eiern der...var her i Rana til 2003 eller noe sånt,og ble solgt til Selbu i Trøndelag.. Er det mye som skal til for å få skilter på den? |
|
| Forfatter: | Jcegeland [ Søn 04. Des 2011 14:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
blazerteam skrev: Kjenner til denne bilen..du kjøpte den kansje i Trøndelag?..Den har gått her oppe i Nordland siden den var ganske ny..den kom til Mo i Rana fra Glomfjord rundt 84,og mener å huske den ble kjøpt av første eiern der...var her i Rana til 2003 eller noe sånt,og ble solgt til Selbu i Trøndelag.. Er det mye som skal til for å få skilter på den? Kjøpte bilen fra en kar i tromsø. det kan nok stemme at bilen har gått rundt oppe i nord siden den var nesten ny/ny har fått ordna litt på den men ting jeg kommer på i farta for eu-godkjenning er å bytte frontrute, få tak i setebelter forran, ny vindusviskermotor og noe div elektrisk og sikkert justere forgasseren |
|
| Forfatter: | blazerteam [ Søn 04. Des 2011 15:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
Frontrute har de billig her.. http://www.veterania.se/index.php?p=sh& ... Oldsmobile |
|
| Forfatter: | Jcegeland [ Søn 04. Des 2011 15:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lakkering og rustsveising av min 72 Cutlass |
blazerteam skrev: Jepp takk for linken viste om sida fra før så blir nok til at jeg kjøper fra dem vist ikke noen har ei brukt bra rute liggenes |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|