| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| noen som trenger å forkromme noe? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=17472 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | black_CUDA [ Fre 30. Sep 2011 11:23 ] |
| Innleggets emne: | noen som trenger å forkromme noe? |
Vi har nå fått montert opp utstyret for å legge chrome. dette er ikke konvensjonell chrome som de fleste kjenner til fra før. denne er sprøytbar, og kan legges på det meste. ALT SOM KAN LAKKERES KAN KROMMES!! dette må ikke sammenlinkes med chrome-lakk e.l. Dette blir speilblankt!! Chrome-belegget kan også overlegges med farge for å lage ekstremt spesielle show-effekter. vi er klare for oppdrag, og håper det er interesse for dette. formålet her blir kanskje mest brukt til MC og MC deler, listverk til bil, deler til veteranbiler osv. men som sagt så kan det meste krommes! bilstereo-forsterkerdeksler, toppdeksler, pyntegjenstander, motorromdetaljer og mye mye mye mer! også større gjenstander er mulig å kromme. mulighetene er uendelige! for mer info og priser, skriv her, send PM, eller mail til post@korsbakkenauto.no. Eksempelbilder av de siste prøvene vi har laget: Vedlegg: DSC_0546.jpg [ 67.61 KiB | Vist 18009 ganger ] Vedlegg: DSC_0547.jpg [ 63.56 KiB | Vist 18009 ganger ] Vedlegg: DSC_0548.jpg [ 63.7 KiB | Vist 18009 ganger ] Vedlegg: DSC_0549.jpg [ 60.38 KiB | Vist 18009 ganger ] |
|
| Forfatter: | PaleRider [ Fre 30. Sep 2011 19:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Tja, kva tek dykk sånn ca. for å spraye en pinglete bakfanger? |
|
| Forfatter: | grogei [ Fre 30. Sep 2011 19:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Er det noe slikt http://www.sprayonchrome.com/equipment.html |
|
| Forfatter: | black_CUDA [ Fre 30. Sep 2011 19:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
PaleRider skrev: Tja, kva tek dykk sånn ca. for å spraye en pinglete bakfanger? send meg bilde og mål på mail så skal jeg finne pris til deg. grogei skrev: det er riktig på en prikk! |
|
| Forfatter: | v8power [ Fre 30. Sep 2011 23:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Har sett biler og sykler på bla SEMA show med slik lakk. Jækla tøft synes nå jeg. (Ihvertfall hvis man er første man som har det.) Hvor mye dyrere er det enn vanlig lakk? Regner med det er billigere enn "ordentlig" forkromming av feks en støtfanger? |
|
| Forfatter: | black_CUDA [ Lør 01. Okt 2011 00:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
v8power skrev: Har sett biler og sykler på bla SEMA show med slik lakk. Jækla tøft synes nå jeg. (Ihvertfall hvis man er første man som har det.) Hvor mye dyrere er det enn vanlig lakk? Regner med det er billigere enn "ordentlig" forkromming av feks en støtfanger? her har du en mustang på SEMA med denne "lakken" helt sykt!!! http://www.youtube.com/watch?v=wI8aPaHIclQ prisene er rimeligere enn normal chrome ja, men er noe dyrere enn lakk. mer spesifikke priser kan gies på forespørsel. |
|
| Forfatter: | grogei [ Lør 01. Okt 2011 00:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Hvor hard er denne i forhold til ekte chrome, da tenker æ om den tåle masse slitasje, eller blir det kjapt ripe. |
|
| Forfatter: | black_CUDA [ Lør 01. Okt 2011 11:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
grogei skrev: Hvor hard er denne i forhold til ekte chrome, da tenker æ om den tåle masse slitasje, eller blir det kjapt ripe. denne er det klarlakk over, så den tåler akkurat like mye som lakken på bilen din. kan også poleres om du får småriper som ellers på bilen. |
|
| Forfatter: | Lanzin [ Man 03. Okt 2011 11:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Hadde vært fint hvis du kunne lagt ut noen grunnleggende priser her. evt pris pr felg, støtfanger, speil... Noen begrensning på størrelse? |
|
| Forfatter: | oldchevy [ Man 03. Okt 2011 17:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
du skal få bilder med mål på diverse deler hos meg hvertfall |
|
| Forfatter: | black_CUDA [ Man 03. Okt 2011 19:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Lanzin skrev: Hadde vært fint hvis du kunne lagt ut noen grunnleggende priser her. evt pris pr felg, støtfanger, speil... Noen begrensning på størrelse? jeg skal se hva jeg får til med noen eksempel-priser i nærmeste fremtid. er i utgangspunktet ikke begrensinger på størrelse, men vi er litt forsiktige med å ta inn veldig store jobber til å begynne med. det er fullt mulig å kromme en hel bil om lommeboka strekker til. noe spesielt du tenkte på? oldchevy skrev: du skal få bilder med mål på diverse deler hos meg hvertfall bare å slenge over bilder og info!;) |
|
| Forfatter: | oldchevy [ Man 03. Okt 2011 20:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Har sendt deg mail på mailadressen i første innlegge nå |
|
| Forfatter: | black_CUDA [ Lør 19. Nov 2011 21:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
litt moro i lakkboksen i helga. 6 stk prøver som etterhvert skal få litt forskjellige farger, en modellbil som skal stå på kontorpulten, og en hjelm for en kunde. vad tycks? Vedlegg: DSC_0731.jpg [ 104.76 KiB | Vist 17557 ganger ] Vedlegg: DSC_0735.jpg [ 116.07 KiB | Vist 17557 ganger ] Vedlegg: DSC_0738 (2).jpg [ 84.45 KiB | Vist 17557 ganger ] Vedlegg: DSC_0735 (2).jpg [ 99.56 KiB | Vist 17557 ganger ] Vedlegg: DSC_0731 (2).jpg [ 135.96 KiB | Vist 17557 ganger ] |
|
| Forfatter: | black_CUDA [ Tir 29. Nov 2011 23:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
Dagens fangst... avsluttende klarlakk på noen deler, og diverse farger på resten av prøvene. Jeg liker seriøst den lilla og den blå altså!!! ![]() Vedlegg: DSC_0759.jpg [ 120.09 KiB | Vist 17469 ganger ] Vedlegg: DSC_0760.jpg [ 101.38 KiB | Vist 17469 ganger ] Vedlegg: DSC_0764.jpg [ 110.44 KiB | Vist 17469 ganger ] Vedlegg: DSC_0765.jpg [ 106.56 KiB | Vist 17469 ganger ] Vedlegg: DSC_0766.jpg [ 122.85 KiB | Vist 17469 ganger ] |
|
| Forfatter: | Roar [ Ons 30. Nov 2011 00:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: noen som trenger å forkromme noe? |
vakkert, krom i forksjellige farger |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|