Er det noen i området Oslo/Akershus med omegn som for en akseptabel pris kan sveise litt i rammen på min Caprice? Stålmarken har tatt litt for godt for seg rett foran høyre bakhjul, akkurat der innfestingen til nedre ytre stag til bakakselen sitter og litt oppover langs bjelken. Ingen svære hull, men en rad litt mindre etter å ha banket på det med "rusthammer". Ser ut som det er helt kurant å komme til uten rammeløft.

Jeg har ikke noe sveiseapparat og er vel heller ikke bedre til å sveise enn at det er kun i nødstilfelle..
Send PM!
