AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Vannbasert lakk
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=1294
Side 1 av 1

Forfatter:  Scottsdale [ Man 05. Feb 2007 23:21 ]
Innleggets emne:  Vannbasert lakk

Skal om ikke så alt for lenge lakke en `32 ford i garasjen, og nå får man jo bare tak i vannbasert lakk. Noen som vet hvorden det er og sprøyte i en garasje???? Vet at selve sprøytinga ikke er så veldig forskjellig, men hvor lang tid tar det før det er tørt og sånt, ligger på ca 20 grader i garasjen her hjemme.

Forfatter:  Bead-lock [ Tir 06. Feb 2007 20:43 ]
Innleggets emne: 

Er egentlig ikke noe problem å lakke med vann i garagen, men det tar litt lengre tid å få "tørket" bort vannet enn det gjør med tynnerbasert base....

Men en varmovn som gir sirkulasjon i lufta rundt det som blir lakket... gjør susen!

Så det er bare å stå på! :wink:

Forfatter:  Scottsdale [ Tir 13. Feb 2007 22:44 ]
Innleggets emne: 

Vist det kun blir lenger tørketid er det jo greit, jeg har da ikke dårlig tid så. Men er man avhengig av sirkulasjon i lufta (stort mer enn vanlig altså)??? For da har jeg kansje et lite problem.

Forfatter:  Bead-lock [ Lør 17. Feb 2007 23:43 ]
Innleggets emne: 

ikke avhengig an sirkulasjon, men en liten vifte ovn kan være greit å ha i rommet.. :lol:

Forfatter:  Scottsdale [ Søn 18. Feb 2007 14:57 ]
Innleggets emne: 

Okei, takker. Får se hva jeg får gjort når jeg kommer så langt da. Vært dårlig sia torsda`n, så er ikke blitt no lakkering på meg denna helga så.

Forfatter:  Bead-lock [ Tir 29. Mai 2007 00:39 ]
Innleggets emne: 

Åssen gikk det med denna lakkingen din? 8)

Forfatter:  rebel [ Tir 05. Jun 2007 22:59 ]
Innleggets emne:  lakk med vannbaselakk

Husk at denne lakken er tyngre en vanlig akryl lakk. lettere å få sig, og glem ikke klarlakken etterpå

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/