| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Vannbasert lakk https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=26&t=1294 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Scottsdale [ Man 05. Feb 2007 23:21 ] |
| Innleggets emne: | Vannbasert lakk |
Skal om ikke så alt for lenge lakke en `32 ford i garasjen, og nå får man jo bare tak i vannbasert lakk. Noen som vet hvorden det er og sprøyte i en garasje???? Vet at selve sprøytinga ikke er så veldig forskjellig, men hvor lang tid tar det før det er tørt og sånt, ligger på ca 20 grader i garasjen her hjemme. |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Tir 06. Feb 2007 20:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Er egentlig ikke noe problem å lakke med vann i garagen, men det tar litt lengre tid å få "tørket" bort vannet enn det gjør med tynnerbasert base.... Men en varmovn som gir sirkulasjon i lufta rundt det som blir lakket... gjør susen! Så det er bare å stå på! |
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Tir 13. Feb 2007 22:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Vist det kun blir lenger tørketid er det jo greit, jeg har da ikke dårlig tid så. Men er man avhengig av sirkulasjon i lufta (stort mer enn vanlig altså)??? For da har jeg kansje et lite problem. |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Lør 17. Feb 2007 23:43 ] |
| Innleggets emne: | |
ikke avhengig an sirkulasjon, men en liten vifte ovn kan være greit å ha i rommet.. |
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Søn 18. Feb 2007 14:57 ] |
| Innleggets emne: | |
Okei, takker. Får se hva jeg får gjort når jeg kommer så langt da. Vært dårlig sia torsda`n, så er ikke blitt no lakkering på meg denna helga så. |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Tir 29. Mai 2007 00:39 ] |
| Innleggets emne: | |
Åssen gikk det med denna lakkingen din? |
|
| Forfatter: | rebel [ Tir 05. Jun 2007 22:59 ] |
| Innleggets emne: | lakk med vannbaselakk |
Husk at denne lakken er tyngre en vanlig akryl lakk. lettere å få sig, og glem ikke klarlakken etterpå |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|