AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

multisim
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=9415
Side 1 av 1

Forfatter:  Zigma [ Søn 04. Okt 2009 14:27 ]
Innleggets emne:  Re: multisim

Heisan

Jeg synes det er høyst interesant, spesielt programvaren du bruker :wink:

Forfatter:  A30 [ Tir 09. Feb 2010 00:05 ]
Innleggets emne:  Re: multisim

Hei trbo0le.
Har prøvd Multisim litt, men eg får ikkje redigera brytarane som ligg på master databasen.
Brytarane i DB er det berre 0_1 evnt. med fleire kontaktar.
Eg lagar meg eit redigert koblingsskjema til bilen min, og har ein del forandringar der.
Ein del av symbola i strømplanskjema som du har kopiert inn finnes ikkje i Multisim
Ville hatt ein brytar 0_1_2 og ein 1_0_2
Brytarane ligg
(Master database - Electro_mechanical - Supplementary_contacts) eller


(Master database - sch_cap_syms - spst_open)
Har du eit tips?

Forfatter:  A30 [ Tor 11. Feb 2010 23:01 ]
Innleggets emne:  Re: multisim

Eg tegnar einlinjeskjema tilsv. dei du har kopiert, og eg skal bruka det til bilen.

Brytarane er av av/på typen fra Hella.

Brytar _0_1_2, lyset i brytaren har eg ikkje behov for, men det er der...
Vedlegg:
Bryter_0_1_2.jpeg
Bryter_0_1_2.jpeg [ 10.49 KiB | Vist 2224 ganger ]


Brytar_1_0_2
Vedlegg:
Brytar_1_0_2.jpeg
Brytar_1_0_2.jpeg [ 14.52 KiB | Vist 2224 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/