| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| multisim https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=9415 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Zigma [ Søn 04. Okt 2009 14:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: multisim |
Heisan Jeg synes det er høyst interesant, spesielt programvaren du bruker |
|
| Forfatter: | A30 [ Tir 09. Feb 2010 00:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: multisim |
Hei trbo0le. Har prøvd Multisim litt, men eg får ikkje redigera brytarane som ligg på master databasen. Brytarane i DB er det berre 0_1 evnt. med fleire kontaktar. Eg lagar meg eit redigert koblingsskjema til bilen min, og har ein del forandringar der. Ein del av symbola i strømplanskjema som du har kopiert inn finnes ikkje i Multisim Ville hatt ein brytar 0_1_2 og ein 1_0_2 Brytarane ligg (Master database - Electro_mechanical - Supplementary_contacts) eller (Master database - sch_cap_syms - spst_open) Har du eit tips? |
|
| Forfatter: | A30 [ Tor 11. Feb 2010 23:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: multisim |
Eg tegnar einlinjeskjema tilsv. dei du har kopiert, og eg skal bruka det til bilen. Brytarane er av av/på typen fra Hella. Brytar _0_1_2, lyset i brytaren har eg ikkje behov for, men det er der... Vedlegg: Bryter_0_1_2.jpeg [ 10.49 KiB | Vist 2224 ganger ] Brytar_1_0_2 Vedlegg: Brytar_1_0_2.jpeg [ 14.52 KiB | Vist 2224 ganger ] |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|