| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lading under belastning https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=8966 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Impala65 [ Tor 06. Aug 2009 14:33 ] |
| Innleggets emne: | Lading under belastning |
Hei, Når bilen står i drive, og på tomgang. (feks i lyskryss) Har prøvd å justere tomgang, men den ble altfor høy i nøytral da. Noen som vet hva jeg kan gjøre her? |
|
| Forfatter: | streetracer [ Tor 06. Aug 2009 22:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lading under belastning |
Større reimhjul på veiva eller ny dynamo.. |
|
| Forfatter: | dvil [ Tor 06. Aug 2009 22:59 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lading under belastning |
Jeg synes det høres helt normalt ut. Får du problemer pga. det? |
|
| Forfatter: | Impala65 [ Tor 06. Aug 2009 23:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lading under belastning |
dvil skrev: Jeg synes det høres helt normalt ut. Får du problemer pga. det? Ja problemet er at cd spilleren slår seg av. Har nye dynamo som er i orden, og ny regulator |
|
| Forfatter: | dvil [ Tor 06. Aug 2009 23:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lading under belastning |
Er det med ny dynamo og regulator du har problemer? Uansett høres det litt rart ut. Hvis du kortvarig har for dårlig lading skal jo batteriet levere strøm. Du skal dra bra mye strøm før spenningen går under 12 volt, med et friskt batteri. En stereo skal vel virke på 12 volt mener jeg. |
|
| Forfatter: | Impala65 [ Fre 07. Aug 2009 00:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lading under belastning |
dvil skrev: Er det med ny dynamo og regulator du har problemer? Uansett høres det litt rart ut. Hvis du kortvarig har for dårlig lading skal jo batteriet levere strøm. Du skal dra bra mye strøm før spenningen går under 12 volt, med et friskt batteri. En stereo skal vel virke på 12 volt mener jeg. Ja begge deler ble kjøpt i fjor. Men kanskje eg skal kjøpe nytt batteri og prøve det. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|