Alt som har med strøm å gjøre, er den lille klokka opp til høyre (sees rett gjennom rattet til høyre side)! Der er det bare en high og low viser (skal etter teorien går opp og ned etter hvor mye man ha, men den har stått stedfast på samme sted så lenge jeg har hatt den)
Og ei lita rød lampe inne der som viser om den lader eller ikke! Thats it!

Men har nå funnet ut at batteriet var helt tomt for strøm (vet ikke hvorfor den grønne duppeditten inni batteriet fortsatt er der, da denne skal være svart om det er tomt)
Så det står til lading for å se om det hjelper, men nytt batteri må nok til.. Men jeg lurer på om det har konket pga overlading? Har ikke fått sjekket dette etter jeg byttet regulator, siden jeg ikke har slik OHM meter selv!
Noen som tror det kan være det??