AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 03:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Tir 07. Jul 2009 05:46 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 13. Aug 2007 22:49
Innlegg: 33
Bosted: Østfold
Hei

Jeg har problemer med å få dynamoen til å lade. Har hatt dynamoen hos et vikleverksted å testet den, den er i orden og lader. Regulatoren er kjøpt ny.

Alt av ledninger i motorrom (fra T-vegg) har jeg lagt opp nytt, men begynner å frykte at jeg har glemt noe. Noen som har eller veit hvor jeg kan få tak på et koblings-skjema? Evt. veit hvordan dette skal kobles så hadde jeg vært MEGET takknemlig for dette!

Bilen er en 68`Dart GT med en 318.

_________________
1968`Dodge Dart GT

Tilsalgs:
2005`Honda CRF 250
2003`Peugeot Partner


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 07. Jul 2009 07:28 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 13. Jan 2008 23:56
Innlegg: 127
Bosted: Gjesdal
Husk at hovedledning fra dynamo skal gå gjennom torpedoen og inn på amperemeteret og så fra amperemeteret gjennom torpedoen og ut til batteriet .

Hvs amperemeteret er ødelagd så vil den ikke lade .

De originale dynamoene til Chrysler er noe dritt , de trenger litt turtall for å lade .

Lykke til .

_________________
Just remember : life is short , drive a hotrod . www.fatmanfab.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 07. Jul 2009 15:52 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 13. Aug 2007 22:49
Innlegg: 33
Bosted: Østfold
To gode tips der! Skal sjekke etterpå når jeg kommer meg til verksted.. Fant forøverig koblingsskjema, til både Elektromekanisk Og Elektrisk.

Legger det ved om noen skulle trenge det:


Vedlegg:
21.gif
21.gif [ 12.41 KiB | Vist 2083 ganger ]

_________________
1968`Dodge Dart GT

Tilsalgs:
2005`Honda CRF 250
2003`Peugeot Partner
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support